אא

למרות 'צוק איתן' קשרי תעופה רשמה רווח של 1.792 מיליון דולר ברבעון השלישי

החברה בראשות המנכ"ל יורם מוטעי מציגה חוסן, הרווח התפעול צמח ל-3.558 מיליון דולר. היקף המכירות גדל בתשעת החודשים הראשונים של השנה לסך של 125.006 מיליון דולר

| |

חברת קשרי תעופה  רשמה רווח של 1.792 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה זאת למרות מבצע 'צוק איתן' .למרות הקשיים, החברה בהנהגת המנכ"ל יורם מוטעי גילתה חוסן בפעילותה ויכולה לזקוף לזכותה רבעון שלישי מוצלח.בתקופה המקבילה הרווח הנקי עמד על סך של 2.812 מיליון דולר.

החברה פרסמה היום (שלישי) את הדו"ח הכספי שלה לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של השנה. הכנסות הרבעון השלישי כמעט נשמרו ועמדו על 65.710 מיליון דולר לעומת סך של 66.213 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן החברה הצליחה להגדיל את הרווח התפעולי מ-3.505 מיליון דולר ל-3.558 מיליון דולר.

הרווח הגולמי הסתכם בסך של 7.904 מיליון דולר לעומת סך של 8.189 מיליון דולר בתקופה המקבילה. שיעור הרווח הגולמי כ-12% בדומה לתקופה המקבילה. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו ב-6% מ-118.086 מיליון דולר לעומת סך של 125.006 מיליון דולר . הרווח בתשעת בחודשים הראשונים עמד על 341 אלף דולר לעומת סך של 4.706 מיליון דולר אשתקד.

יורם מוטעי אמר בתגובה כי:"העובדה שהקבוצה הצליחה לשמור על הכנסות והרווח התפעולי ברבעון השלישי של השנה, למרות אירועי מבצע "צוק איתן", מעידה על חוסנה של הקבוצה. הגורמים המרכזיים המהווים בסיס להשגת התוצאות הינם: התמקדות ועיבוי קווים רווחיים ופתיחת יעדים חדשים, גידול משמעותי בהיצע המוצרים ומימוש בפועל של חזון ONE STOP SHOP אשר מאפשר רכישה של כל מוצר, בכל תחום כלשהו, מתחום התיירות, יישום מנגנון גמיש המתאים בצורה אופטימלית את התחייבויות החברה למושבים בטיסות בהתאם לביקושים, גידול במכירות שמקורו בעיקר במכירות לסוכני הנסיעות בעקבות הגדלת כמות המוצרים שיצרה החברה למכירה לענף הנסיעות ובגידול במכירות באתר הסחר שיצרה החברה, חיזוק אסטרטגיית הקדמת המכירות, התאמת הוצאות המכירה, הנהלה וכלליות להוכח אירועי מבצע "צוק איתן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: