אא

מינויים חדשים באמדאוס

החברה המייצרת פתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות הודיעה של איוש שני תפקידים חדשים: ישראל גבעול מונה למנהל פרוייקטים. אבישי כהן ישמש כמנהל פיתוח ויישום. מנכ"ל אמדאוס, גדי מור: "משוכנע כי השניים יתרמו לצמיחתה והתפתחותה של אמדאוס באפיקים נוספים"

| |

שינויים בסניף הישראלי של חברת אמדאוס. החברה המספקת שירותי פתרונות טכנולוגיים לתחום התיירות לסדר גודל של למעלה מ-5000 סוכני נסיעות בישראל. 

ישראל גבעול ימונה לתפקיד מנהל הפרוייקטים של החברה לאחר שתכנן בנה וייצב את מערכות ההפצה המקומיות (LDS) של אמדאוס ישראל. גבעול, כפי שמציינים בחברה, מביא ניסיון רב שנים בניהול פרויקטים גדולים ומורכבים במערכות הביטחון, בממשלה ובחברת אל-על.

אבישי כהן, ימונה לתפקיד מנהל פיתוח ויישום. במסגרת התפקיד יוביל אבישי את התפעול הטכנולוגי מול הלקוחות, לרבות איתור פתרונות לשוק תעשיית הנסיעות והתיירות, כגון חבילות לסטרטאפים ישראליים או מתן פתרונות מצד אמדאוס העולמית. לכהן ניסיון של מעל ל-15 שנה בניהול והובלת תהליכים טכנולוגים, איפיון והטמעת מערכת חוצות ארגון כגון ERP, BI ,CRM, הקמה ובניית מחלקות טכנולוגיות בארץ ובעולם (R&D, QA, IT ותמיכה). בנוסף כהן הינו בעל ניסיון עשיר במערכות גלובליות ועבודה מול צרכי לקוחות (חברות ביטוח, בנקים, Nokia, Boing).

מנכ"ל אמדאוס, גדי מור, התייחס לצמד המינויים וסיפר: "אמדאוס הינה חברה עם אתגרים אדירים בעולם התיירות המצריכים הבנה טכנולוגית במגוון מערכות חוצות ארגון ומלוות תהליכים בעולם הגלובלי. מערכות אמדאוס הפכו לעמוד התיווך בארגונים רבים ולכן אנו מחויבים לספק אמינות ללא פשרות ושימוש מושכל בידע.

האתגר הינו איך להמשיך ולפשט את הנגישות למידע וליצור ממשקים פשוטים למגוון רחב יותר של מוצרים. אני משוכנע כי אבישי כהן וישראל גבעול יתרמו לצמיחתה ולהתפתחותה של אמדאוס באפיקים נוספים ובהתאם להתקדמות המואצת בתחום".


אבישי כהן, מנהל הפיתוח והיישום החדש של אמדאוס ישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: