אא

קרוב ל-200 נוסעים ואנשי צוות נדבקו בנגיף הנורו-וירוס בשיוט של 'קראון פרינסס'

הנגיף גורם לדלקות קיבה ומעיים חמורות ועלול אף להיות קטלני. גם בחודש אפריל פרצה מגפת הנגיף באונייה

172 נוסעים ו-14 אנשי צוות נדבקו בנגיף הנורו-וירוס (Norovirus) במהלך שייט של האונייה 'קראון פרינסס' של חברת 'פרינסס קרוזס', שנמשך 28 יום מלוס אנג'לס להוואי וטהיטי.

נורו-וירוס (Norovirus) הוא גורם נפוץ לדלקת גסטרואנטריטיס חריפה, דלקת זיהומית של הקיבה ושל המעי, שגורמת לבחילות, הקאות, חום, כאבי בטן ושלשול, ובמקרים קיצוניים היא עלולה אף להיות קטלנית. נגיעה במשטחים וחפצים המזוהמים בנורו-וירוס ולאחר מכן הכנסת הידיים לפה היא דרך נפוצה להידבקות בזיהום. עקב עוצמת כושר ההדבקה הטבעית של הנגיף הוא מסוכן למדי ומתפשט במהירות. כל הבדיקות אכן הוכיחו כי החולים נדבקו בנגיף בעת שהותם באונייה. ניקוי יסודי של האונייה והטרמינל בלוס אנג'לס התבצע בתום השיוט כדי להכין את האונייה לשיוט הבא עפ"י ההוראות וההנחיות של המרכז האמריקני למחלות מידבקות, ה-CDC. האונייה מקפידה על ההוראות הסניטריות של ה-CDC, וכל הנוסעים, שעלו על האונייה לקראת השיוט הבא, נדרשים להקפיד על היגיינת ידיים, לרחוץ ידיים לעתים תכופות במים וסבון, ומומלץ אף להשתמש בכפפות.

ראוי לציין כי נגיף הנורו-וירוס פגע בנוסעים במספר אוניות קרוזים השנה, ואף באונייה זו ממש, ב'קראון פרינסס', בחודש אפריל השנה נדבקו בנגיף 122 נוסעים ו-30 אנשי צוות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: