אא

ההתאחדות קבעה ועדת איתור מיוחדת לבחירת מנכ"ל

בהתאחדות טוענים כי לפי החוזה עם פתאל הוא מחויב בהודעה מוקדמת של חצי שנה. קרני הודיע כי לא יעזוב בזמן הקרוב, שמו של משה שמא עלה כמועמד, ומי בועדת האיתור ? כנסו לכתבה

|| ||

וועד התאחדות סוכני הנסיעות מינה בשבוע החולף ועדת איתור מיוחדת לבחירת מנכ"ל במקומו של יוסי פתאל שהודיע על התפטרותו וחוצה את הכביש לתפקיד מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת.

ועדת האיתור מורכבת מאיזי מדם, יהודה זפרני, רונן קרסו ודניאלה הורביץ

הועדה תצטרך בין השאר לקבוע פרמטרים בהם יצטרך לעמוד המנכ"ל הבא. בתוך כך נודע ל'פספורטניוז' כי גורמים בכירים בענף מנסים מעוניינים לראות בתפקיד במקום פתאל את משה שמא המנכ"ל העוזב של יוטרוול. גם שמו של עופר גת מאל על הוזכר בבורסת שמות המועמדים.

הועדה המיוחדת לאיתור המנכ"ל תצטרך גם לסכם עם יוסי פתאל את תאריך עזיבתו וכן את תנאי העזיבה המגיעים לו עפ"י החוזה שלו. לטענת גורמים בהתאחדות, פתאל מחויב לפי החוזה שלו לחצי שנה הודעה מוקדמת, כך שבהתאחדות טוענים שיש להם את כל הזמן הנדרש למציאת מנכ"ל חדש.

היו"ר קובי קרני המסיים קדנציה נוספת כיו"ר ההתאחדות וכבר בעבר הביע רצון לעזוב את התפקיד לאחר שנים רבות  בתפקיד היו"ר הבטיח  לחברי הוועד כי: " לא ישאיר את הענף למשבר נוסף, ולכן אקח בינתיים את הדברים על כתפיי עד לסיום המשבר הנוכחי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: