אא

מהפכת הויזות להודו יוצאת לדרך

סוף לעידן העברת הדרכונים דרך חברה מיוחדת עבור הוצאת ויזה להודו. ישראל נכללת בין 43 מדינות שיעברו החל מסוף החודש לשיטת הוצאת ויזה בדרך אלקטרונית המכונה "מערכת ויזה למדינות" שתינתן בכניסה להודו. הצעד המהפכני צפוי לחזק את התיירות הנכנסת למדינה

| |

עידן חדש בתחום כניסת תיירים ומבקרים זרים להודו. החל מסוף חודש נובמבר תיכלל ישראל בין רשימת 43 מדינות שאזרחיה יוכלו להוציא ויזה להודו בדרך אלקטרונית.

המערכת החדשה המכונה "מערכת ויזה למדינות" מוגדרת בהודו כמאורע בעל ערך היסטורי ובטוחים כי מדובר בצעד מהפכני אשר יחזק את תעשיית התיירות במדינה. עד היום למעשה על מנת להוציא ויזה להודו נדרש להעביר את הדרכון לחברה מיוחדת שזכתה במכרז הודי, מה שנחשב להליך בירוקרטי, כאשר אלו שהיו מעוניינים בויזה דחופה למדינה נדרשו להוציא לא מעט מזומנים.

בין 43 המדינות המאושרות נמצאות בין השאר יחד עם ישראל: גרמניה, ארה"ב, ברזיל, רוסיה, תאילנד, אוקראינה, נורבגיה, ירדן, מאוריציוס אשר יקבלו את תקן הדואר בויזה. 

על מנת לקבל את דואר הויזה יצטרכו להיכנס לאתר אינטרנט ייעודי, למלא פרטים ולשלם את האגרות הנדרשות. בתגובה תוחזר לידי הנמענים גרסה אלקטרונית של הויזה תוך 96 שעות. הויזה עצמה תינתן עם רגע הכניסה לתחומי הודו.

ההודים מציינים כי כל הסידורים כולל התוכנה למערכת מוכנים כעת ויהפכו למבצעיים בתשע שדות תעופה בינלאומיים, בין השאר בדלהי, מומבאי, בנגלור וקוצ'י.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: