אא

רשת פתאל מתחדשת: מלון לאונרדו נתניה נחנך רשמית

מלון הדגל הראשון של רשת המלונות בנתניה וה-34 בישראל הושק אמש באירוע חגיגי. המלון הסמוך לכיכר העצמאות שופץ בהשקעה של כ-70 מיליון שקלים וכולל 170 חדרים. צפוי לשמש כמלון עסקים ונופש. יו"ר הרשת והבעלים, דוד פתאל: "רואים בנתניה אחד ממרכזי התיירות הגדולים בארץ"

| |

משהו חדש מתחיל בנתניה. בשעה טובה ומוצלחת נחנך אמש (ראשון) רשמית מלון הדגל הראשון של רשת מלונות פתאל בנתניה - מלון לאונרדו נתניה בטקס מרגש בנוכחות ראש העירייה, מלונאים, ידוענים ובכירים נוספים בענף התיירות.

מדובר למעשה על מלון שהוקם על בסיס השלד של מלון "גולדאר" המיתולוגי נתניה שלא היה פעיל בעשר השנים האחרונות. המלון נפתח בשנות ה-70  ונחשב לאחת מפנינות התיירות שכן הוא ממוקם בכיכר העצמאות שבמרכז העיר אשר עברה לאחרונה שיפוץ נרחב ומהווה מרכז עשייה במרחק מטרים ספורים מחוף הים.

במלון ששופץ מן המסד עד הטפחות הושקעו כ-70 מיליון שקלים והוא כולל 170 חדרים, לצד חדר כושר, בריכה הממוקמת על גג המלון בקומה השמינית, אולמות אירועים וכנסים וחדר ישיבות. המלון, כפי שמצהירים ברשת עתיד לשמש כמלון נופש ועסקים כאחד. בעלי מבנה המלון הוא הצרפתי, ג'ילבר רקא שרכש את המלון השומם, בתקווה לעתיד תיירותי ומלונאי ורוד יותר.

את טקס חניכת המלון כיבדה בנוכחותה גם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, שהצהירה: "אני מברכת על פתיחתו של המלון. דריסתה של רשת פתאל בנתניה מעידה על מעמדה של העיר כמובילה גם בתחום התיירות ומזמנת אליה תיירים מכל רחבי הארץ והעולם".

אגב, במהלך טקס הפתיחה שהתקיים באולם הכנסים והאירועים החדש במלון, ריגש דוד פתאל במפגן הענקת תעודות הוקרה לעובדים ותיקים שעבדו במלון "גולדאר" המיתולוגי בעיר והפכו לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה שלו. אחד מהם הוא הארי פרנקל בן ה-90 ששימש 17 שנים כבל-בוי של המלון וזכה לתשואות רמות במהלך הטקס וכאמור גם לתעודת הוקרה מטעם הבעלים ונציגי הנהלת הרשת על פועלו.

דוד פתאל, עצמו התייחס בטקס הפתיחה להשקת המלון החדש ואמר: אנו רואים בנתניה כאחד ממרכזי התיירות הגדולים של מרכז הארץ ולכן בחרנו להביא לשם את המותג לאונרדו שפועל כיום גם באירופה וגם בישראל".

כידוע, רשת פתאל עתידה לפתוח בחודשים הקרובים את מלון הרודס הרצליה המשקיף על המרינה המקומית וכן עתידה להתרחב בשני מלונות נוספים בתל-אביב. סה"כ מונה הרשת כיום לא פחות מ-34 מלונות ברחבי ישראל ו-54 ברחבי יבשת באירופה תחת המותג "לאונרדו".


בתמונה: טקס גזירת סרט מלון לאונרדו נתניה (מימין לשמאל) ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג- איכר, בעלי המלון ג'ילבר רקא ודוד פתאל, יו"ר ובעלים רשת מלונות פתאל


במרכז: הארי פרנקל הבל בוי המיתולוגי של מלון "גולדאר נתניה" עם נציגי הנהלת רשת פתאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: