אא

בעקבות 'צוק איתן' ירידה ברווח התפעולי של 18 מיליון שקל למלונות מצודת דוד וממילא

ברבעון השלישי הפעילות הייתה מאוזנת לעומת עודף תפעולי של כ-18 מיליון אשתקד, בתשעת החודשים הראשונים של השנה נרשם רווח תפעולי של כ-35 מיליון שקל לעומת סך של כ-45 מיליון אשתקד

| |

מלונות מצודת דוד וממילא הירושלמים מקבוצת אלרוב הושפעו בעקבות מבצע 'צוק איתן', כאשר סיימו את הרבעון השלישי של השנה עם פעילות מאוזנת לעומת רווח תפעולי של כ-18 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

כמו כן, המלונות סיימו את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם רווח של כ-35 מיליון שקל לעומת כ-45 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מציינת בדו"ח שלה לתשעת החודשים הראשונים של השנה כי בחודשים יולי-אוגוסט נרשמו ביטולי הזמנות רבים במלונות אלה, וכן חלה ירידה משמעותית בהיקף ההזמנות החדשות במלונות אלו.

עד לארועי 'תוק איתן' רשם מלון מצודת דוד, ברבעון השני של השנה עודף תפעולי בסך של כ-6 מיליון דולר שהינו הרווח התפעולי הגבוןהה ביותר לרבון השני למעט שנת 2008 , וזאת ממועד פתיחתו של המלון בשנת 1998.

בעקבות זאת אלרוב מעריכה שהועדף התפעולי ממלונות מצודת דוד וממילא בשנת 2014 יגיע לסך של 45-50 מיליון שקל, לעומת כ-66 מיליון שקל בשנת 2013 . זאת לעומת הערכת החברה בתחילת השנה על רווח תפעולי צפוי של בין 70-82 מיליון שקל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: