אא

קו תעופה חדש מסין לישראל?

שר התיירות ארח היום את בכירי חברת התעופה Hainan Airlines שהגיעו לישראל לבחינת אפשרות פתיחת קו תעופה מסין לישראל, בראש המשלחת עומד סגן נשיא החברה Hou Wei, לנדאו הכריז על הקמת צוות עבודה משותף לחברה הסינית ולמשרד התיירות

| |

האם אנחנו בדרך לפתיחת קו ישיר חדש בין ישראל לסין? על פי הודעת משרד התיירות, האפשרות נשקלת בכובד ראש על ידי בכירי חברת התעופה הסינית שכבר הקימה צוות מיוחד הבודק את האפשרות בצורה מעמיקה. שר התיירות, עוזי לנדאו, ארח היום (ד') אחה"צ בלשכתו בירושלים נציגים בכירים של חברת התעופה הסינית Hainan Airlines. הביקור של נציגי החברה בישראל הינו בעקבות ביקור השר לנדאו בסין, בחודש יוני האחרון. בראש המשלחת עומד  Hou Wei, סגן נשיא החברה לשיווק, עמו נפגש השר לנדאו בביקורו בסין. כאמור הביקור הינו חלק מבדיקת הכדאיות שהחברה עורכת לפתיחת קוו סדיר/צ'רטר לישראל לביקור זה חשיבות עליונה בקידום הנושא.

מטעם החברה הסינית השתתפו: Mr. Hou Wei (Senior Vice President Hainan Airlines CO.LTD) Mr. Liu Jichun (Deputy Manager of Marketing and Sales Department ( Ms. Zhou Yan (Director of Transportation Department, CAISSA Travel Management Co.,Ltd ( Mrs. Zhao Yu (Deputy Manager of Rote Development

בפגישה, ציינו נציגי החברה כי פתיחת קו תעופה מבייג'ין לישראל נשקלת ברצינות, כמו כן סוכם כי בין הצדדים כי יוקם צוות עבודה לטובת קידום הנושא.בחודש יוני האחרון יצא השר לנדאו לסין בראש משלחת של נציגי המשרד ואנשי תעשיית התיירות על מנת לקדם את שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בתחום התיירות, בדגש על קווי תעופה בין סין לישראל.

לפגישת השר עם סגן הנשיא קדמה פגישה של מנכ"ל משרד התיירות עם אנשי החברה ופגישות בין מנהל לשכת משרד התיירות בבייג'ינג וקונסול ישראל בגואנגז'ו עם מנכ"ל חטיבת התעופה בקבוצה. בעקבות פגישות אלו הקימה חברת התעופה צוות לבחינת כדאיות הפעלת טיסה ישירה לישראל. צוות בחינת הכדאיות המסחרית מורכב ברובו מאנשי שיווק היושבים בבייג'ינג. במשרד התיירות מציינים כי זוהי הפעם הראשונה בה חברת תעופה מקומית בוחנת את אפשרות הטיסה לישראל בצורה רצינית ומקצועית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: