אא

בהתאחדות הוחלט - חברת השמה תמצא את המחליף לפתאל

חברת השמה תמיין את המועמדים לתפקיד המנכ"ל,  בהתאחדות הקציבו פרק זמן של חודש לנושא,  גורמים בכירים :" סלוק המועמד המתאים אין  צורך  בחברת השמה"

| |

בהתאחדות סוכני הנסיעות שכרו את השירותים של חברת השמה כדי שתמצא את המחליף המתאים לנעליים הגדולות של המנכ"ל העוזב יוסי פתאל.

חברת ההשמה קבלה מאנשי וועדת האיתור את הפרמטרים הנדרשים על ידם לבחירת המנכ"ל הנבחר. ההתאחדות עוסקת בעניינים בוערים מאד ולא פשוטים, השאלה כמה עובדי חברת השמה יודעים מה זה יאט"א, הגבלים עסקיים, הפחתה של עמלות וכו' כדי שיוכלו למצוא אכן את המועמד הראוי. ההחלטה לבחור בחברת השמה באה לדברי גורמים בהתאחדות כדי לנטרל אפשרות של בחירת מועמד בעל הכירות אישית  או קרבה.

חברת ההשמה אמורה להביא לידי וועדת האיתור שהוקמה בהתאחדות שמות מועמדים, ולאחר מכאן וועדת האיתור תבחר את המנכ"ל הראוי.  בתוך כך, גורמים בכירים הקשורים להתאחדות אמרו בעניין בורסת המועמדים כי :" איל סלוק הוא המועמד הראוי, וצריך לשבת ולסגור אתו במקום כל חברות ההשמה וועדות האיתור". עוד הוסיפו אותם גורמים :"יוסי פתאל סגור בלשכה מארגני תיירות נכנסת. בכל מקום אחר בתוך כמה ימים בוחרים מנכ"ל אחר כי ברור שהראש של יוסי כבר לא פה ובצדק מבחינתו. הוא סגר 17 שנה בהתאחדות אבל כבר נמצא במקום אחר. בכל מקום מתוקן בוחרים מיד במנכ"ל אחר, ופה יש לכולם כל כך הרבה זמן ולא מבינים שאין פשוט זמן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: