קובי זוסמן: "ההתאחדות מחרחרת ריב"
למנכ"ל יאט"א נמאס מהאשמות התאחדות סוכני הנסיעות כלפי יאט"א. זוסמן: "ביומיים האחרונים פגשתי 300 סוכנים בכנסי יאט"א ומעניין שלאף אחד לא היו טענות על צורת התשלום".
Shutterstock
לקובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל, נמאס מהאשמות התאחדות סוכני הנסיעות כלפי יאט"א.
כזכור, ההתאחדות מאשימה את יאט"א בשינוי בתנאי התשלום השקלי ובשינוי טופס הקיזוז. זוסמן אומר ל'פספורט ניוז': "נראה לי שההתאחדות רק מחרחרת ריב. איך זה שביומיים האחרונים פגשתי 300 סוכנים בכנסי יאט"א, ולאף אחד מהם לא הייתה כל טענה בנוגע להאשמות של ההתאחדות".
זוסמן ממשיך ומציין: "כששאלתי את הסוכנים בשיחות מה ההתאחדות רוצה, השיבו לי מספר סוכנים כי: "ההתאחדות חוששת שהיא מאבדת מכוחה ומנסה ככל הנראה ליצור בכוח דרמות על כלום". הסוכנים ציינו כי כיום הם מרוויחים הרבה יותר כסף והם אפילו לא מבינים את התביעות".
כזכור, ההתאחדות מאשימה את יאט"א בשינוי בתנאי התשלום השקלי ובשינוי טופס הקיזוז. זוסמן אומר ל'פספורט ניוז': "נראה לי שההתאחדות רק מחרחרת ריב. איך זה שביומיים האחרונים פגשתי 300 סוכנים בכנסי יאט"א, ולאף אחד מהם לא הייתה כל טענה בנוגע להאשמות של ההתאחדות".
זוסמן ממשיך ומציין: "כששאלתי את הסוכנים בשיחות מה ההתאחדות רוצה, השיבו לי מספר סוכנים כי: "ההתאחדות חוששת שהיא מאבדת מכוחה ומנסה ככל הנראה ליצור בכוח דרמות על כלום". הסוכנים ציינו כי כיום הם מרוויחים הרבה יותר כסף והם אפילו לא מבינים את התביעות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}