אא

תערוכת התיירות הבינלאומית - 2015 IMTM - תיערך בתאריכים 10-11 לפברואר

לכבוד התערוכה תושק השנה לראשונה אפליקציה ייעודית לקראת ובזמן היריד. אייל שמואלי, מיזמי התערוכה: "השקת האפליקציה לתערוכה, מהווה קשר ישיר לנושא היריד השנה - חדשנות וטכנולוגיה בתיירות "

| |

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2015 IMTM - International Mediterranean Tourism Market - תיערך בפעם ה-21 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 10-11 לפברואר.

השנה, התערוכה תתקיים בסימן חדשנות וטכנולוגיה בתיירות, בשיתוף משרד התיירות ועיר עולם תל אביב.

IMTM יתקיים השנה ב-10-11 בפברואר בהשתתפות אורחים מענף התיירות ממדינות שונות בעולם.

לכבוד התערוכה תושק השנה לראשונה אפליקציה ייעודית לקראת ובזמן היריד. האפליקציה תכלול את מפת היריד להתמצאות קלה ומהירה בין הביתנים, הודעות push שיעדכנו על אירועים, נאומים ומבצעים בזמן אמת ויאפשר רישום מוקדם של המשתתפים. גולת הכותרת של האפליקציה החדשה היא היכולת לייצר קהילה של משתתפי התערוכה שכולם בעלי עניין ורקע מקצועי דומה, לתקשר זה עם זה ולהיפגש. בעזרתה יאופשר למשתתפים לחשוף את תפקידם ועניינם ולאחרים, להזמין אותם לצ'אט ובסופו של דבר גם להיפגש האחד עם השני פנים אל פנים ביריד.

לדברי אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: "אנחנו גאים לקיים את תערוכת התיירות הבינלאומית כבר 21 שנה ברציפות, התערוכה צברה עם השנים מוניטין של אירוע מרכזי בענף התיירות בישראל והיא מושכת אליה מדי שנה, מאות מקבלי החלטות מהעולם ואת כל בכירי התחום בישראל. השקת האפליקציה לתערוכה, מהווה קשר ישיר לנושא היריד השנה - חדשנות וטכנולוגיה בתיירות. בעזרתה לראשונה יהיה ניתן לייצר תת מפגשים בכנס עצמו בין בעלי עניין משותף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: