אא

פנינה מוסיקלית בגליל: היכרות עם מלון פסטורל כפר בלום

הדס ציוני, מנהלת התכנים של מלון פסטורל כפר בלום שבגליל העליון בראיון מיוחד ל-"פספורטניוז" מספרת על אופיו התרבותי של בית ההארחה שהפך למלון יוקרה ועל הדרך מצפה לבואה של עונת החורף. "יש התאוששות יפה אחרי קיץ לא קל"

| |

אוהבים מוסיקה? מחפשים חווית נופש, שחרור ואווירה שונה הרחק מההמולה של אזור המרכז? הכתבה הבאה היא בדיוק מה שאתם מחפשים. מלון פסטורל כפר בלום שבגליל העליון קורא לכם בימים אלו עם סדרת פעילויות מעשירות ויוצאות דופן.

כמדי עונת חורף מחדשים בימים אלו בהנהלת המלון בראשות המנכ"ל דובי בנארי ומנהלת התכנים, הדס ציוני, שלל פעילויות תוכן מוסיקליות ומעשירות לקהל האורחים. המטרה: הקניית ערך מוסף למבקרים לצד הביקור בצפון הירוק בשיא תפארתה של העונה הקרה.

"מלון פסטורל כפר בלום מושתת בערכיו על תרבות ומוסיקה", מבהירה ציוני העובדת במלון זו השנה החמישית ומתגוררת בקיבוץ נאות מרדכי הסמוך. בין שלל תפקידיה וכובעיה השונים במלון אמונה ציוני על בניית כלל מערך התכניות של המלון, ביניהן "פסטורליה בצלילים" - סדרת סופי שבוע מוסיקליים המתקיימת מזה 13 שנה ופונה לשוחרי התרבות והמוסיקה, המהווים פלח משמעותי מקהל הלקוחות של המלון.

תכנית נוספת וידועה בשורות המלון היא "פסטורליה במילים", שהינה למעשה סדרת הרצאות המיועדת לתושבי הגליל ועוסקת בענייני דיומא, לרבות אקטואליה, חברה ומשפט, צבא וביטחון, מדע ובריאות לצד אירועים מכוננים בחברה הישראלית עם מיטב המרצים.

"אחד האתגרים הגדולים הוא לספק תוכן איכותי, אינטיליגנטי וייחודי לקהל שלנו שהוא קהל איכותי וצרכן תרבות רציני", מבהירה ציוני בהתייחס למשמעות התפקיד אותו היא נושאת על כתפיה. "התפקיד שלי כמנהלת תכנים הוא מאוד תובעני. נדרשת הקפדה גדולה על פרטים, ליווי צמוד של כל הפעילות, טיפול באמנים ומרצים שמגיעים יחד עם התייחסות מכבדת ומכובדת לכל אורח".

עד כמה האורחים נענים לפעילויות המוסיקליות שאתם יוזמים?

"ההצלחה גדולה מאוד. יש אורחים שמגיעים פעמיים ושלוש בעונה ונוצרים קשרים חבריים. אני באופן אישי שמחה תמיד לקבל את פניהם והכי נעים לשמוע מהם כשהם באים ל-"פסטורל" ומרגישים כאילו הגיעו הביתה. יש בזה תחושת סיפוק אדירה שמגמדת את הקשיים בעבודה, בסופי שבוע ובחגים.

אנו עובדים קשה כדי להעניק תמורה מלאה לכסף ועובדה שזה מצליח לאורך שנים. יש לנו בסיס גדול של אורחים חוזרים וחברי מועדון, ובכל סוף שבוע מוסיקלי יש גם מצטרפים חדשים שנדבקים "בחיידק" שלנו".

כיצד השפיע עליכם מבצע "צוק איתן". האם הורגשו ביטולי הזמנות ו/או ירידה בתפוסות?

"קיץ לא קל עבר עלינו בחודשים יולי-אוגוסט. כמו כל ענף המלונאות בישראל, הפסדנו הכנסה. החל מחודש ספטמבר נתוני התפוסה וההכנסה טובים מאוד ויש התאוששות יפה. המצב הביטחוני רגוע ושקט ואנחנו קשובים לכל רחש ומעודכנים. הצפון כל כך יפה וירוק, הגשמים התחזקו, השלג החל לרדת על פסגת החרמון ואנחנו מחכים לנחלים שיתמלאו והמפלים שיחלו לזרום".

אז אם גם אתם מחפשים אתנחתא נעימה ומוסיקלית באווירה אירופאית, כדאי שתקחו את הרכב וסעו צפונה לגליל. הדס והחברים כבר יחכו לכם חיוך רחב ומוסיקה מענגת.


מלון פסטורל כפר בלום. אחת מספינות הדגל המלונאיות והמרהיבות של הגליל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: