אא

הילטון תל אביב כזוכה בתחרות המצוינות במשאבי אנוש לשנת 2014

FUTURES" הינו תחום רחב בתרבות הארגונית של רשת הילטון העולמית אשר כולל את כל היוזמות והפעילויות למען חיזוק הקשר עם הקהילה

| |

העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל (ע"ר) הכריזה השבוע על מלון הילטון תל אביב כזוכה בתחרות המצוינות במשאבי אנוש לשנת 2014, על הפרויקט "BRIGHT BLUE FUTURES" אותו הגישה לתחרות.

" BRIGHT BLUE FUTURES" הינו תחום רחב בתרבות הארגונית של רשת הילטון העולמית אשר כולל את כל היוזמות והפעילויות למען חיזוק הקשר עם הקהילה. בית המלון מונה מעל 600 חברי צוות מרקעים שונים, גילאים שונים, תרבויות ושפות שונות. 26 חברי צוות הינם בעלי מוגבלויות שונות: פיזיות, קוגניטיביות ונפשיות. הילטון תל אביב עובד בשיתוף עם עמותות שונות במסגרת העסקת עובדים בעלי מוגבלויות כגון: אנוש, בית אקשטיין, בית הגלגלים, ותעסוקה אחרת. בשילוב חברי צוות בעלי מוגבלויות. "העבודה והמסגרת היומיומית לה זוכים חברי צוות מיוחדים אלה תורמת רבות בהתמודדות עם המוגבלויות ולעיתים רבות אף משפרת את מצבם. כמו כן, שילוב זה מפרה את שאר חברי הצוות לסובלנות ולקבלת האחר", אמר רוני פורטיס, מנכ"ל הרשת עם קבלת הידיעה על הזכייה בתחרות. בהילטון תל –אביב יוזמים ומקיימים תרומות ופעילויות התנדבותיות רבות לאורך כל השנה עם מגוון רחב של עמותות כגון: לקט ישראל, וראייטי ישראל, כישורית, ויצו ישראל, עמותת אנוש, עזר מציון ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: