אא

התיירות הנכנסת לגרמניה צומחת בהתמדה

עפ"י סקר בינלאומי, שנערך בקיץ האחרון, גרמניה מדורגת כיעד התרבות המוביל בעולם

| |

בשמונת החודשים הראשונים של השנה נרשמו בבתי המלון בגרמניה 51.6 מיליון לינות של תיירים זרים, גידול של 5.6% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. וזאת ללא מניין הלינות בצימרים ובבתי הארחה פרטיים, בהם פחות מ-10 מיטות.

בולטת מאד המגמה של גידול משמעותי במספר התיירים המגיעים לגרמניה ממדינות מזרח אירופה. בתיירות מצ'כיה חל השנה גידול של 9.2%, מרומניה – 14.7%, מבולגריה – 24.3%, מסלובניה – 22.7%, מקרואטיה – 31.7%.

"עם גידול של 5.3% במספר התיירים הזרים מינואר עד אוגוסט השנה אנחנו מעל לגידול המשמעותי של 4%, שרשמנו בשנה שעברה, וזה מעיד שבכל שנת 2014 התיירות הזרה לגרמניה תצמח אף מעבר לציפיות שלנו", אמרה פטרה הדורפר, מנהלת לשכת התיירות הלאומית של גרמניה.

כמו כן, בסקר הבינלאומי האחרון של Anholt-GfK Roper, הבוחן את תדמית המדינה וכיצד היא נתפסת בדעת הקהל הבינלאומית, גרמניה טיפסה למקום הראשון בדירוג יעדי התרבות, לפני ארצות הברית ובריטניה. דהיינו, גרמניה נחשבת במונחים בינלאומיים כיעד תיירות התרבות המוביל בעולם.

הסקר נערך בקרב יותר מ-20,000 נשאלים ביותר מ-20 מדינות בין אמצע חודש יוני לסוף חודש יולי השנה ומדרג 50 מדינות. בשנה שעברה גרמניה דורגה במקום החמישי בין יעדי התרבות העולמיים, והשנה, כאמור, היא טיפסה לראש הדירוג.

"המוניטין של גרמניה כמדינה וכיעד תיירות מוביל שזורים זה בזה", ציינה פטרה הדורפר נוכח נתוני הסקר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: