אא

דירוג מלונות ? רק 3 מלונות נרשמו

רשת דן החליטה לא להיכנס לפי שעה לדירוג מה שגרם כנראה לשאר הרשתות ללכת בעקבותיה. על פי הערכות  הליך הדירוג לא צפוי להתקדם עד הבחירות, מיהם המלונות שהצטרפו לדירוג ? היכנסו לכתבה

| |

עוד לא נשכחו הדי הפרסומים החגיגיים על יציאת הליך דירוג בתי המלון בישראל ומסתבר שהתהליך שמוביל משרד התיירות  נחל  לפחות לעת עתה כישלון.

בדיקת 'פספורטניוז' העלתה,  כי עד כה, 3 מלונות בלבד נרשמו לדירוג, כאשר אף לא אחת מרשתות בתי המלון  נכנסה לדירוג זה.

גני ירושלים, לב ירושלים, לוט ים המלח, הם המלונות שנרשמו עד כה לדירוג, פירושו של דבר, אף רשת לא נכנסה עד כה לדירוג.

בתחילה עלה הרושם כי רשת דן תכנס לדירוג מה שיגרום לשאר הרשתות ללכת אחריה. מספר רשתות שהודיעו כי   ילכו בעקבות רשת דן אך מסתבר שאף לא אחת מהן הודיעה על הצטרפות להליך הדירוג. לפספורטניוז נודע כי ברשת דן החליטו  שלא ללכת על הדירוג.  מסתבר כי ברשת המלונות הוותיקה והמוערכת  כלל לא מאמינים בדירוג המלונות, אך רצו לתת לנושא הזדמנות ושקלו בחיוב  להצטרף לדירוג. אולם, בסופו של דבר עברה הרשת  מפנה בכל ההליך.  כפי הנראה מה שהרגיז בעיקר את אנשי הרשת היו מספר קריטריונים שלא עוסקים בגודל החדרים ואיכותם, או רמת השירות אלא האם המלון ישן או לא וכו'.ברשת דן סברו כי הקריטריונים האלה יגרמו לעיוותים סביב הדרוג והחליטו בשלב זה לשבת על הגדר. מבחינת משרד התיירות שהוביל את  נושא הדירוג, העובדה שאף רשת בתי מלון טרם הצטרפה לדירוג זמדובר בכישלון והעובדה מעלה סימן שאלה גדול להמשך הליך הדירוג.

מלונאים מעריכים כי כעת כל נושא הדירוג לא יתקדם לפחות עד לבחירות. מי שייבחר להיות שר התיירות הבא, יצטרך להחליט האם להמשיך בדירוג או שלמעשה הנושא יוקפא ולמעשה יסיים את דרכו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: