אא

איכות היא שם המשחק: נופש שכולו נשמה ירושלמית

מלון קראון פלזה ירושלים משלב מיקום אידיאלי בסמוך למונומנטים מרכזיים בעיר, נופש איכותי ושירות עד לרמת הפרטים הקטנים. עם שילוב שכזה אין פלא שמדובר באחד המלונות המבוקשים בבירה. המשנה למנכ"ל הרשת, שי אסיה: "אחד ממלונות הדגל האטרקטיביים ביותר שלנו"

| |

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לנקות את הראש בחופשה מפנקת בעיר הקודש ובאותה נשימה גם ליהנות מקירבה יוצאת דופן אל האתרים המרכזיים של ירושלים? בין אם התשובה חיובית או שלילית, מוכיח מלון קראון פלזה הירושלמי כי הוא מסוגל "לרקוד על שתי חתונות" כמלון יוקרה ונופש מאחד, אך בה בעת גם כמקום המספק לאורחים דרך מעבר נוחה לשלל האטרקציות שמציעה בירת ישראל.

396 חדרים וסוויטות מכיל קראון פלזה ירושלים הנחשב כיום לאחד המלונות הגדולים בעיר וגם בישראל. מיקומו ממש בסמוך לכניסה מכביש 1 אל תוך העיר מהווה אולי גם את אחת ממעלותיו המרכזיות וכזו המאפשרת לאורחים המבקרים בו להימנע מטרטורים ברכבי העיר לטובת הגעה למעוז חפצם בקלות וללא עיכובים מיותרים. בהקשר זה ראוי לציין גם את מגרש החניה רחב היקף בכניסה למלון ולשטחי חניה נרחבים הפזורים באזורים הסובבים אותו, הדואגים כי כבר בטרם ההגעה אליו תגיעו במצב רוח מרומם.

צוות המלון אשר ידאג לקבל את פניכם כבר בשער הכניסה ידוע כאדיב ובעל ניסיון רב שנים, וכזה אשר ניחן בידיעה כיצד להתנהל באופן מיטבי למען טובת האורחים וצרכיהם. מעבר לכך, חלק ניכר מהעובדים מכירים את האורחים באופן אישי שאף דואגים לשמור עימם על קשר רציף לאורך כל שהותם במלון, בין אם למטרת נופש או עסקים. גם בנושא הנגישות נחשב קראון פלזה ירושלים לבעל ערך עליון עצם היותם של חלקים נרחבים ממנו נגישים לנכים ובעלי מוגבלויות פיזיות.

וכך, אחרי שתתמקמו בחדרים המרווחים למשעי ותיהנו מארוחה טובה מעשה ידי חבורת השפים של המלון, הגיעה העת להתפנק בספא "האלמנט החמישי" שבמלון. שמו של הספא אגב נגזר מארבעה אלמנטים אשר מהם בנוי העולם הפיזי: אש, רוח, מים ואדמה, כאשר החוויה הכוללת וההוליסטית המוענקת למטופלים מוגדרת כאלמנט החמישי – אלמנט החיים הטובים והיא זו שנועדה לנסוך בכם שלווה אינסופית.

לאחר הפינוק בעיסוי המרגיע, הגיע הזמן לגלות את אחת מגולות הכותרות המייחדות את קראון פלזה ירושלים מיתר מתחריו בשוק המלונאי המקומי. מדובר למעשה במחווה המצויה כשם הקלישאה בפרטים הקטנים אשר נועדו לגרום לקהל הלקוחות לחזור הביתה עם חיוך, בדמות שירותי הסעות (Shuttle) קבועים המסיעים בתדירות גבוהה יחסית את האורחים למגוון נקודות מרכזיות בעיר העתיקה, כדוגמת שער יפו ומקומות נוספים. בהנהלת הרשת מסבירים כי ההחלטה להפעיל את שירות ההסעות הניתן ללא עלות, נועדה לתרום לקהל הלקוחות שאינו מחזיק ברכב צמוד או לא מעוניין בנהיגה, אך מעוניין בכל זאת לחוות את נפלאותיה של עיר הקודש מקרוב.

מתקנים ושירותים נוספים אותם תזכו לפגוש במלון הם בריכה חצי אולימפית מקורה (היחידה מסוגה במלונות העיר) ומחוממת עם טמפרטורת מים של 29 מעלות הנחשבת לאידיאלית לרחצה ושחייה בכל מזג אוויר, מזנון מגוון בלובי העסקים המציע מנות שונות (פירות העונה, עוגות ומשקאות חמים/קרים), שירותים משרדיים שונים כמו מכונת צילום, פקס ומחשב עם חיבור לאינטרנט, חדר ישיבות מאובזר המתאים לקיום ישיבות ושיחות ועידה אינטימיות של עד 14 איש, שירותי דת, בייביסיטר ועוד. חובה לציין גם את אולמות הכנסים וחדרי הישיבות המרווחים במלון המסוגלים להכיל עד 900 איש בחלל אחד (!)

"בימים אלו משקיעה רשת מלונות קראון פלזה מאמצים כבירים בשיתוף עם רשת IHG הבינלאומית במטרה להוביל לעלייה ניכרת בכמות הכנסים הבינלאומיים הנערכים בארץ בעיר ירושלים בפרט", מבהיר המשנה למנכ"ל מלונות רשת קראון פלזה, שי אסיה. לדבריו, "מדובר באחד ממלונות הדגל של הרשת בישראל, אשר מיקומו בכניסה לעיר והיותו ממוקם מרחק הליכה של דקות ספורות מאתרים מרכזיים כמו שוק מחנה יהודה, מתחם הסינמה סיטי החדש, קריית המוזיאונים, הכנסת, בג"צ ומקומות נוספים, היא עדות לאטרקטיביות הרבה המצויה בו לצד היצע המלון הנרחב, בין אם ברמת החדרים או השירותים לאורח".


צילום: רמי סולומון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: