אא

תביעה לפינוי חברת ארקיע משדה התעופה דב הוז

פרקליטות מחוז ת"א (אזרחי) הגישה היום לבית משפט השלום בעיר כתב תביעה, בהליך סדר דין מקוצר, לפינויה של חברת ארקיע, וכלל החברות הקשורות אליה, משדה התעופה דב הוז.

| |

פרקליטות מחוז ת"א (אזרחי) הגישה היום לבית משפט השלום בעיר כתב תביעה, בהליך סדר דין מקוצר, לפינויה של חברת ארקיע, וכלל החברות הקשורות אליה, משדה התעופה דב הוז.

בכתב התביעה נטען כי , החל מאמצע שנות ה- 90 עושה חברת ארקיע שימוש בנכסים ובשטחים שבשדה דב, לצורך פעילותה העסקית, ללא הסדרה חוזית. כל ניסיון להסדיר את השימוש שעושה חברת ארקיע במקרקעין בהסכמי הרשאה העלה חרס, והלכה למעשה, השימוש העסקי המבוצע על ידה במקרקעין נעשה ללא הרשאה, תוך הפרת תום הלב ותוך פגיעה קשה ובלתי מוצדקת בקופה הציבורית, בניגוד גמור לתקנת הציבור ולהסכמות מאוחרות אליהם הגיעו הצדדים. בנסיבות אלו, מוגשת התביעה לפינוי וסילוק ידה של ארקיע וכל מי שמטעמה מהמקרקעין. בכתב התביעה אף מצוין כי בצד הפגיעה באינטרס הציבורי, מעצם השימוש במקרקעין מבלי שניתנה לארקיע או למי מטעמה רשות מפורשת לעשות כן, מבלי שנחתם עימן הסכם הרשאה ומבלי שהן משלמות דמי שימוש ראויים עבור השימוש במקרקעין, קם אינטרס ציבורי נוסף לפינוי ארקיע מהמקרקעין. אינטרס ציבורי זה הינו החלטת הממשלה, אשר קיבלה את אישור בית המשפט, הקובעת כי שדה דב יפונה עד לסוף שנת 2018, כאשר לצורך פינוי זה התחייבה רשות שדות התעופה, בהסכם מול רשות מקרקעי ישראל, להפסיק את הפעילות התעופתית של החברות המסחריות ביום 30.6.16.

כתב התביעה הוגש, מטעם רשות מקרקעי ישראל, ע"י עוה"ד רינה מיוחס, הילה ליבנה ואבי-טל שלומי, מפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי).

תגובת ארקיע לתביעה: "ארקיע פועלת משדה דב על פי חוק וברישיון"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: