אא

יד ביד: נחתם הסכם שת"פ טכנולוגי בין סייבר לרשת המלונות ווינדהאם העולמית

רשת המלונות הגדולה בעולם חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סייבר על בסיס שיתוף פעולה טכנולוגי. משמעות ההסכם: סיוע בניהול ההכנסות ובמערך ההזמנות של הרשת וכן שיפור ומתן פתרונות נוספים לבעיות אבטחה. "מהלך שיסייע לשיפור חווית האורחים וביצועי המלונות"

| |

הישג לסייבר העולמית. חברת התוכנה הגלובלית המספקת שירותים טכנולוגיים לענף התיירות ממשיכה להתרחב בקצב מואץ. לאחרונה חתמה סייבר על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי עם רשת המלונות הגדולה בעולם - ווינדהאם. עפ"י ההסכם תסייע סייבר לרשת במתן פתרונות לבעיות אבטחה, סיוע בניהול מערך ההזמנות וכן בתחום ההכנסות.

"לאחר שישה חודשים של חיפושים אחר יזמים חדשניים והטובים מסוגם, אנו שמחים לשתף פעולה עם חברה מובילה בתחומה כמו סייבר", הצהיר מנכ"ל רשת המלונות, ג'ף בלוטי, שהוסיף: "אסטרטגיית הרשת היא למנף שותפויות עם גורמים המספקים פתרונות לתעשיית הנסיעות והשירות הגלובלי שתיטיב עם הבעלים והזכיינים שלנו ברחבי העולם. בנוסף מדובר במהלך שיסייע לשיפור חווית האורחים וביצועי המלונות שלנו".

רשת מלונות ווינדהאם נחשבת לרשת הגדולה בעולם עם היקף של 7540 בתי מלון ביותר מ-50 מדינות. הרשת כוללת תחתיה מותגי מלונאות מובילים כמו "רמדה", "סופר 8", "הווארד ג'ונסון", ועוד. מדובר באחד משיתופי הפעולה המרכזיים של סייבר העולמית אשר צפוי להיכנס לפעילות מערכתית ברשת כבר בתקופה הקרובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: