אא

שני משרדי נסיעות ותיקים סוגרים ומעבירים פעילות

שני משרדי נסיעות סוגרים את פעילותם, שניים מהם ותיקים ומוכרים, האחד יעביר פעילותו למשרד אחר ,בענף מציינים לשבח את הערכות המשרדים לסגירה. במקביל נעשה ניסיון לרכישת משרדים אחריםןמיזוגים נוספים, מי הם המשרדים ?

| |

משרדי הנסיעות הוותיקים הולכים ונעלמים.

שני משרדי נסיעות ותיקים ומוכרים מאד,החליטו האחד לסיים פעילות. המשרדים הוותיקים שנסגרים הם: טרוול טיים מרחוב בן יהודה בת"א, בניהולה של רינה גירון,שיעביר את פעילותו העסקית ל BTC בניהולו של עופר חודרוב, ואילו השני - סיתור בע"מ, מברנר בת"א בניהולה של דורית צוחובוי הוותיקה והמוערכת, משרד מהבולטים בתל אביב שהחל פעילות כבר בשנת 1954 . בענף הנסיעות ציינו לשבח את המשרדים, שעושים זאת בצורה מסודרת מאוד ומעוררת כבוד, לאחר שהתקשרו לספקים לבדוק אם יש חובות ולהסדירם וכן לעדכן את הלקוחות הרבים, אחד הספקים אמר הבוקר ל"פספורטניוז": "אנחנו מקווים שלא יסגרו משרדים, אבל אם עושים, צריך ללמוד מהם את הדרך, מגיע תעודת כבוד למשרדים כמו סיתור וטרוול טיים מעבר לעובדה שהיו לאבן דרך בענף הנסיעות הדרך בה הם מסיימים את הפעילות מוכיחה את איכות האנשים והמשרדים הוותיקים של ענף הנסיעות" .

במקביל,"לפספורטניוז" נודע על מספר מספר משרדים גדולים נוספים, המנסים בחודשים האחרונים לרכוש משרדי נסיעות קטנים ובינוניים, גם כדי להרחיב פעילות במטרה לעמוד ביעדי הטרגטים של חברות התעופה השונות ולהגדיל הכנסות. לפי הערכות בענף הנסיעות מגמת איחוד ומיזוג משרדים שונים בעלי פעילות קטנה ובינונית תלך ותתרחב גם בשנה הקרובה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: