אא

תם סכסוך העבודה במשרד התיירות: העובדים יקבלו מענק בסך 600 אלף ש"ח

בתום שלושה שבועות של עיצומים הגיעו ועד עובדי המשרד וההנהלה להבנות. המשרד התחייב להעביר מענק בסך 600 אלף ש"ח לו מחכים העובדים מאז 2007. מנכ"ל המשרד, אמיר הלוי: "חבל שלקח כל כך הרבה זמן להגיע לנקודה הזו. מתנצל בפני כל מי שנפגע"

|הלוי. מינויים חדשים |הלוי. מינויים חדשים

הגיעו להסכמות. לאחר קרוב לשלושה שבועות של עיצומים במשרד התיירות, הגיעו השבוע ועד עובדי המשרד והנהלה להסכם. על פי ההסכם יקבלו העובדים מענק בגובה 600 אלף ש"ח אשר הובטח להם עוד משנת 2007, תוך התחייבות ההנהלה להעבירו לעובדים. בנוסף, סוכם על גיבוש מתווה למתן מענקי עידוד לעובדים, אשר ייבחן בתקופה הקרובה. גולת הכותרת מבחינת העובדים היא קבלת הבטחה כי לא תהיה הפרטה של המשרד על כל אגפיו.

העיצומים במשרד החלו כזכור ב-23 בנובמבר ועמדו בסימן דרישת 185 עובדי המשרד להעלאת שכר ושוויוניות בהשוואה לנהוג בין יתר משרדי הממשלה לצד ניסיון למנוע הפרטת אגפים ומחלקות עבור ספקים וחברות חיצוניות, מהלך שלטענת הועד עלול היה לגרום לפיטורים של עשרות עובדים.

חרף ההסכם אליו הגיעו הצדדים, מותח ביקורת קשה יו"ר ועד עובדי משרד התיירות, אורי גליסקו, שעמד בראש המחאה כנגד השר עוזי לנדאו ומנכ"ל המשרד אמיר הלוי, אשר שהו בחו"ל בתקופה האחרונה (לנדאו חוזר היום מארה"ב וקנדה והלוי שהה מספר ימים בוינה), בעיצומם של ימי השביתה. "במקום ליישר את ההדורים בתוך הבית, בחרו השר והמנכ"ל לנסוע לטייל בעולם. לא מובנת לי ההתנהגות הזו. האם הם מעוניינים לגזור קופון על חשבון משלם המיסים? זה דבר שפשוט אינו מתקבל על הדעת".

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, הגיב לתוכן הכתבה ואמר: "חבל שלקח קרוב לחודש ימים על מנת שנחזור לנקודה בה התחלנו. מרבית הדברים כבר היו סגורים עוד לפני ההחלטה של העובדים לצאת לשביתה. כל שנותר לי הוא להתנצל בפני כל מי שנפגע מרמת מורי הדרך שמבחני ההסמכה שלהם נדחו וכלה בעיכוב בהפעלת מנגנוני הסיוע לצוק איתן. אנחנו פועלים על מנת לחזור בהקדם לעבודה ולהדביק פערים. משרד התיירות עובר בימים אלו תהליך רה ארגון שאני בטוח שרק יחזק ויכין אותו לאתגרים הגדולים ששוק התיירות המתחדש מציב בפנינו".

ממשרד התיירות נמסר בתגובה: "נסיעת השר לארה"ב תוכננה מזה שבועות, כבר בסמוך לאחר מבצע "צוק איתן" ומטרתה לעורר סולידריות בקרב קהלי יעד ולהמריץ באופן יזום את פעילות השיווק של ישראל במדינת מקור חשובה זו. לאור מצבה הקשה של תעשיית התיירות בימים אלה והמצוקה המשודרת מן השטח, כמו גם לנוכח האירועים הביטחוניים בתקופה האחרונה, המעמידים בפנינו אתגר גדול - הוחלט לקיים את הנסיעה כסדרה".


אמיר הלוי. מתנצל בעקבות נזקי העיצומים המתמשכים במשרד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: