אא

חג המולד: 70 אלף מבקרים צפויים לבקר בישראל

במשרד התיירות נערכים לקראת הגעתם של עשרות אלפי צליינים ותיירים הזרים לחגיגות החג בערים הקדושות לנצרות, כמו ירושלים, נצרת ובית לחם. השר, עוזי לנדאו: "החג נושא עימו מסר של תקווה ושלום. נדאג כי בני הדת הנוצרית תמיד ירגישו בטוחים וחופשיים במדינת ישראל"

| |

חג המולד מתקרב ועימו גם נהירה צפויה של כ-70 אלף תיירים זרים וצליינים שיגיעו לישראל. המטרה: ביקור בערים הקדושות לנצרות, כגון ירושלים, נצרת ובית לחם. 

במשרד התיירות נערכים לקבל את התיירים באמצעות שורה של פעילויות, ביניהן: הפעלת מערך הסעות לתיירים ללא הפסקה בין ירושלים לבית לחם ללא תשלום בכל שעה עגולה, הענקת חבילות שי לצליינים והתיירים במעבר רחל, מופע זיקוקי דינור רחב היקף בנצרת ועוד. ציבור הסיטונאים והסוכנים מקווים כי חגיגות חג המולד בישראל תסייע להעלאת המודעות התיירותית ותגדיל את כמות המבקרים בישראל בשנים הקרובות.

שר התיירות, עוזי לנדאו, התייחס להיערכות המוגברת של אנשי המשרד לחג הנוצרי וסיפר כי "החג הזה נושא עימו מסר של תקווה ושל שלום ומדגיש את חשיבותם של ערכי המשפחה והסולידריות. הוא מזכיר לנו עד כמה חשוב שכולנו נשמור יחד על הערכים המשותפים לכולנו".

עוד הוסיף לנדאו: "מדינת ישראל מקיימת מערכת יחסים הדוקה עם מנהיגי הנוצרים. נמשיך להשקיע באתרים הקדושים לנצרות, וכמובן נדאג כי בני הדת הנוצרית ירגישו בטוחים וחופשיים במדינת ישראל".


חג המולד בעיר העתיקה בירושלים. צילום: דפנה טל, באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: