אא

Club Med Sensations – שילוב של מלון פאר וחופשת סקי מהנה

המועדון החדש של 'קלאב מד' בעיירה האלפינית ואל טורנס, בלב מתחם הסקי הגדול בעולם, 'שלושת העמקים', מספק לאורחים תנאי אכסון וגלישה מעולים

| |

תחושות של סקרנות וציפייה אפפו אותי, אחרי שהוזמנתי ע"י מנכ"ל קלאב מד ישראל , זאב דהן, ומנהלת השיווק של הרשת, קייט אמסלם, להתארח במלון החדש של 'קלאב מד', שנפתח החודש בעיירה ואל טורנס (Val Thorens) שבאלפים הצרפתיים ולחוות טעימה קלה מהקלאב ומחופשת סקי.

מחד, חופשה ושינוי אווירה, ומאידך, סקי. אני? הפעם האחרונה שעשיתי סקי הייתה בגיל 16 בחרמון, וגם אז בגלישה על שקית ניילון.

אחרי לבטים רבים (לא באמת...) הגעתי לחברת 'סקי פס' והצטיידתי בקפידה בביגוד תרמי וחליפת סקי איכותית. ארזתי מזוודה בלי לדעת באמת, מה צריך ומה לא, ומחוסר ידע אפילו הבאתי עוד זוג נעלי ספורט, רק בשביל הסקי, שהתברר כלא נחוץ. (הרי יש נעליים מיוחדות, ומי ידע בכלל?)

יצאתי השכם בבוקר לשדה ושם פגשתי את עמיתיי לנסיעה. אחד המשתנים הבלתי תלויים בחופשה הוא העמיתים שלך, ולשמחתי, פגשתי אנשים מצוינים, שהוסיפו לאווירה המיוחדת ולחוויה. לאחר טיסה של מספר שעות נחתנו בג'נבה ומשם המשכנו לואל טורנס, נסיעה שארכה כשלוש שעות.

ניצלתי את הנסיעה לאגירת כוחות, וכשפקחתי עיניים ראיתי חבורה של G.O עומדים בכניסה לקלאב מד החדש ומקבלים את פנינו בכבוד של מלכים.

בגובה של 2300 מטרים במרכז 'שלושת העמקים' שוכן מלון קלאב מד סנסיישן (Club Med Sensations), מלון חדש של רשת 'קלאב מד'. המלון קיבל דירוג של 4 קילשונים (על פי הדירוג של רשת קלאב מד), דירוג אחד גבוה יותר מהמלון הקודם, שהיה לקלאב מד בואל טורנס.

במלון הושקעו עשרות מיליוני דולרים, וניכר בו עיצוב מודרני מקורי, כשאור השמש חודר דרך תקרות שקופות וחלונות זכוכית גדולים. בלובי המלון תוכלו למצוא קיר טיפוס בעל מספר מסלולים לחובבי הספורט, יחד עם מתחם ספא המשתרע על פני 600 מ"ר וכולל 10 חדרי עיסוי המעניקים תחושת אינטימיות ורוגע, ולצידם סאונה, חדר כושר ושיעורי ספורט המועברים ע"י ה- G.O. גם המכורים לאינטרנט ולא לספורט יכולים להישאר מחוברים בכל מקום ופינה לרשת ללא עלות. במלון 384 חדרים כאשר מ-80% מהם נשקף נוף להרים, חלקם עם מרפסת, וישנן גם סוויטות וחדרי דלוקס.

בתום הסיור והקוקטיילים הגעתי לחדרי בקומה השמינית (יש מעלית) ושמחתי שהוא נמנה על 80 האחוזים. כך נהניתי מנוף ציורי מרהיב להר המושלג. החדרים מפנקים, בעלי חימום מרכזי ולא חסר בהם דבר.

ואל טורנס הינו אחד המתחמים האידיאלים לסקי בעולם. במתחם 'שלושת העמקים', מתחם הסקי הגדול בעולם, תמצאו כ-600 ק"מ של מסלולי גלישה המכילים יותר מ-300 מסלולים שונים המתאימים למתחילים ומקצועניים כאחד. גובה המסלולים מתחיל מ-1500 מטרים ועד 3230 מטרים, כאשר רוב המסלולים נמצאים מעל גובה של 2000 מטרים. בנוסף ניתן לצפות בתחרויות גלישה, תחרויות מוטוריות ואחרות המתקיימות במרחק הליכה או בעצם מרחק 'החלקה' מהמלון.

לאחר שהתאקלמתי מצאתי עצמי מפיג את רעבוני באחת משתי מסעדות המלון. אין חולק כי מלון טוב נמדד בין היתר בטיב השירות והחדרים, אך אורחים לעד יזכרו את הרושם שהשאיר חדר האוכל.

במלון שמו דגש על רמת האוכל והשירות, כאשר על כל הגסטרונומיה הזאת מפקח שף שני כוכבי מישלן, אדוארד לובט, והמסעדה פתוחה עד שעות הלילה המאוחרות. במסעדת המלון תוכלו למצוא פשוט הכל. דגים, פסטות, בשרים, מרקים, מבחר עצום של סלטים, רטבים, ואי אפשר שלא להזכיר את תצוגת הקינוחים הבלתי נגמרת: קרם ברולה, מרנג, עוגות שוקולד וגבינה, תותים עם קצפת ועוד שלל הפתעות. אפילו כעת, כשאני כותב, אני מתגעגע לחלקם. לחובבי היין, בתוספת תשלום ניתן ליהנות מיינות בחנות היין. המחירים נעים בין עשרות יורו ליותר מ-1,000 יורו לבקבוק.

אחד היתרונות של חופשה בה הכל כלול היא ודאות והיעדר הפתעות, ובקלאב מד אין ממש הפתעות (למעט תשלום עבור עיסוי בספא, אלכוהול יוקרתי וכיוצא בזה). במקום בר מרכזי ומועדון לילה גדול, וכאמור, מרבית האלכוהול במלון חופשי ובהחלט אין צורך בשדרוגים מיותרים. בנוסף, בקומות השונות של המלון תמצאו גם מכונות שתיה קלה וחמה הכלולות במחיר החופשה ודבר לא יחסר.

לאחר ארוחה והתארגנות הגעתי לקומת הסקי. בסמוך נמצא סימולטור סקי ללא עלות המשמש לאימונים. רק אציין שהמציאות שונה לגמרי מהסימולטור.

בקומת הסקי תמצאו את חדר הסקי הענק ובו ציוד חדיש, המסודר כמו במסדר בוקר של רס"ר. כמו כן, לכל חדר במלון ישנו 'לוקר' פרטי משלו, בו ניתן להשאיר את ציוד הסקי. קלאב מד מתחדשים משנה לשנה וניתן באמצעות אפליקציה להזמין את הציוד כבר מהארץ והוא ימתין לכם בתוך הלוקר בצורה מסודרת.

שיעורי הגלישה, הציוד וגם הסקי פס (הכרטיס למעבר בין מסלולי הגלישה בהמשך) כלולים במחיר השהייה, מה שחוסך כאבי ראש של תשלומים נוספים.

לאחר שהתאימו לי ציוד סקי, ובמיוחד את הנעליים, שמקנות צורת הליכה של רובוט מכוכב אחר, איפסנתי הכל בלוקר והצטרפתי לחבריי למסע במועדון שבמלון.

ביום שלמחרת לאחר ארוחת הבוקר זכיתי ליום שמש ומזג אוויר מצויין לסקי, (כך אמרו לי מביני הדבר) והגעתי לחדר הסקי לקראת יציאה לאתגר החדש.

חווית הסקי גמישה. ניתן לצאת בשעה סבירה בבוקר למשך 3 שעות, לחזור לארוחת הצהרים ומשם להמשיך שוב לכשעתיים גלישה. לחילופין ניתן לגלוש 5 שעות ולאחר מכן להגיע למסעדה. למעוניינים ניתן גם לעשות פעילויות מגוונות אחרות, כגון: מזחלות שלג, אופני הרים, מצנחי רחיפה ועוד פעילויות לאנשים שמחפשים ריגושים. אני בחרתי באפשרות הראשונה. סקי וחזרה למלון. אחרי הכול, שאוותר על ארוחות הגורמה במסעדה?

בסיום ההתארגנות וכשציוד הסקי בידי, יצאתי מחדר הסקי ופגשתי את מדריכת הגלישה שלנו. בחורה יפה, חייכנית ונמוכת קומה מצוות ההדרכה של ה-ESF, אחד מבתי הספר המוכרים בתחום הגלישה בצרפת. מדריכי ה-ESF נדרשים ל-6 שנים של ניסיון ואימונים קשים, עד שהם מתקבלים להדרכה. תוכלו לזהות אותם על פי חליפת הסקי האדומה.

עונת הגלישה רק החלה והרחובות טרם לבנים במלואם. מה שהצריך 'הליכת רובוט' קלה אל עבר המסלולים. המדריכה הוכיחה עצמה כמורה מצויינת, בעלת סבלנות רבה וכושר גופני גבוה במיוחד. ניסיתי לשמור על עצמי ולהדביק את הקצב, אולם כמו שלומדים לרכוב על אופניים ללא גלגלי עזר, רק לאחר מספר נפילות, ביום השני הצלחתי לגלוש במסלול ירוק, מסלול של מתחילים, שעבורי נראה כמו מסלול שלקוח מאולימפיאדת החורף.

מפסגת המסלול במעט רגעי נחת בהיתי בעננים שלמטה המשתלבים עם הרקיע ומסלולי הגלישה הרבים. חוויה מרגשת למי שלא עשה מעולם סקי ובהחלט הרבה אנדרנלין זרם.

לאחר מספר שעות של גלישה חזרתי למלון לפינוק במתחם הספא וארוחה קלה לפני החזרה למסלולי הסקי.

כמו יתר השותפים לחוויה, שלחתי תמונות לחברים בארץ ובמהרה קיבלתי תגובות, כגון: "תסגור את הרגליים בגלישה", "מה זה, מסלול של ילדים? אני עושה מסלולים שחורים", ותגובות נוספות לא איחרו לבוא. אסטרטגית מיידית החלפתי את תמונות הסקי בתמונות של קינוחים מרשימים מהמטבח, ונראה שיצאתי כשידי על העליונה.

השהייה בקלאב מד סנסיישן היא חוויה יוצאת דופן, היחס והשירות מעולים, צוות המלון אדיב ומנומס ודואג כי ללקוח לא יחסר דבר. תקוותי לחזור לקלאב המיוחד הזה עוד בחורף הקרוב ולהרגיש את חווית הגלישה בשנית. מקווה שיהיו עדיין מקומות פנויים.

• הכותב היה אורח של קלאב מד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: