אא

פרסום ראשון: טיולי מילניום מצטרפת לקבוצת איילה

החברה יוצאת לדרך חדשה החל מהיום ולמעלה מעשור לאחר שהתנתקה מהחברה הגיאוגרפית. מנכ"ל מילניום, דיאן אהרונוביץ': "ההחלטה התקבלה לאחר שנבחנו מספר אפשרויות מכובדות. בטוחה כי השותפות עם קבוצת איילה תביא להישגים רבים"

| |

חברת טיולי מילניום מתמזגת עם איילה נסיעות, כך נודע היום (חמישי) ל-"פספורטניוז".

על פי העסקה שנסגרה בתקופה האחרונה, תמשיך החל מהיום החברה לפעול במתכונתה הנוכחית אך תחת ניהולה של קבוצת איילה, כאשר בתפקיד המנכ"ל תמשיך לשמש דיאן אהרונוביץ', מייסדת טיולי מילניום. בהודעה שנמסרה מטעם קבוצת איילה וטיולי מילניום נמסר כי בכוונת שני השותפים להמשיך ולחזק את המותג מילניום במיוחד בקרב סוכני הנסיעות המשמשים כשחקן חשוב בפעילות החברה.

חברת טיולי מילניום נוסדה בשנת 1999 כשותפות בין המייסדת דיאן אהרונוביץ' לחברה הגיאוגרפית במתכונתה המקורית. חמש שנים לאחר מכן יצאה החברה לדרך חדשה עת החליטה אהרונוביץ' לצאת לדרך עצמאית. בשנים האחרונות הצליחה מילניום לבסס את מעמדה כאחת החברות המובילות בשוק התיירות. 

דיאן אהרונוביץ', מנכ"ל חברת מילניום מסרה בתגובה לכתבה: "ההחלטה התקבלה לאחר שנבחנו מספר אפשרויות מכובדות. אני בטוחה כי השותפות עם קבוצת איילה תביא להישגים רבים".

יניב בנג'י, סמנכ"ל קבוצת איילה הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותה של חברת מילניום לקבוצת איילה. אני מאמין כי שיתוף הפעולה בין החברות יביא להמשך התפתחות הקבוצה והגדלת מגוון הטיולים. אין ספק כי זוהי התחלה מצוינת לשנת 2015".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: