אא

קרני:״אבל גדול לענף התיירות״, וקסמן:״הקים לתפארת את השטיח המעופף״

בכירי ענף התיירות קמו לבוקר שבת עם הבשורה המרה על מותו של מילר. פורטיס :" הגוף  רועד שאני שומע את הבשורה המרה דמות מאד מיוחדת", קרמר :" הוא בנה אימפריה"

| |

ענף התיירות התעורר לבוקר עצוב עם הידיעה על פטירתו בטרם עת של ירון מילר הבעלים של השטיח המעופף לאחר שנאבק במחלה הקשה בשנים האחרונות.

ענף התיירות מבכה את מותו של מילר, שהיה חלוץ בלא מעט דברים שבענף התיירות.

קובי קרני יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות אמר על מילר:" ידעתי שהוא חולה, אבל זו הפתעה גדולה וצער גדול מאד לשמוע את זה. זהו אבל גדול לענף התיירות, צער גדול על בן אדם שגרם לשינויים משמעותיים בכל תנועת התיירות לישראל וממנה באמצעות פיתוח כל נושא הצ'רטרים והנופשונים, הוא בנוסף פיתוח יעדים באמצעות השטיח המעופף. זה צער גדול לי באופן אישי. אני שולח תנחומים לבית השטיח המעופף ולמשפחה באופן אישי, יהי זכרו ברוך".

אפרים פורטיס, מנכ״ל אופן סקיי, ספד ואמר על מילר :" כל הגוף שלי רועד שאני שומע את זה. איש מעמודי התווך של עולם התיירות בישראל, רב פעלים שידו נגעה כמעט בכל תחום, תיירות ותעופה. דמות מאד מיוחדת. בשנים האחרונות לא נראה באופק אבל כאשר כל פעם הגיח מחדש הדמות שלו הייתה מאד בולטת. ידע תמיד לתת מרווח לאנשים שלו. השטיח המעופף נולדה בצלם שלו והיה שותף בשעתו באופן סקיי והיה ג'נטלמן עם חיוך וענווה. יהי זכרו ברוך".

בועז וקסמן הבעלים של אופיר טורס הוסיף:"ירון הייתה לו תעוזה עצומה, אהב את המקצוע. התחיל מאיש בודד ברחוב בוגרשוב אחרי שהיה תקופה קצרה בתחום אחר של מסעדה. הוא התאהב בתחום הנסיעות, נתן תמיד למנהלים שלו הרבה מאד עצמאות כדי לפתח את העסק. היה הראשון שהבין את הפוטנציאל העצום של השוק הרוסי, קשר קשרים עם עשרות חברות בברית המועצות לשעבר ופיתח את כל התחום. הוא הקים לתפארת את השטיח המופף״קים לתפארת את השטיח המעופף ואת מונה טורס, הלך לכיוונים טובים, נכנס למלונאות ,נתן למנהלים שלו להזיז את החברות המרכזיות ברשת. יהי זכרו ברוך".

אפרים קרמר הבעלים של אשת טורס אמר :"ירון מילר בנה אימפריה וצריך לכבד את מה שהוא עשה, היכולות העסקיות שלו, את הדרכים שפרץ, הארגון שהוא בנה. אני מקווה שהמורשת שלו תשמר. יהי זכרו ברוך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: