אא

"הלכת בשיא שלך, רק בן 60 ונראה כמו 40 החדש. לא ייאמן כמה הרבה הספקת במעט חיים"

יהודה זפרני נפרד מירון מילר

| |

"ככה, כמו בתמונה שצרפתי,ככה אזכור אותך לעד ירון מילר, ידידי שהלכת בטרם עת הלילה מהמחלה הקשה, שלצערי מכריעה בטרם עת את הטובים ביותר, אתה היית מהטובים יותר.

רק לפני מספר ימים דיברנו, אייל קשדן, המנכ"ל, עליך ועל זה שצריכים להיפגש בשבועות הקרובים, סיפרתי לאייל על הפעילות שלי למען שורדי השואה והוא התפעל ואתה, שהיית בן של שורד שואה, הוכחה להמשך קיומו של העם היהודי ולמשפחה שהוא הקים מכלום.

אייל סיפר לי שאתה מרגיש טוב ונמצא בחו"ל להחלמה מתרופה ניסיונית והנה הבוקר בשבת "פרשת ויחי" קיבלנו את הבשורה המרה על לכתך. כמו בפרשת השבוע, שבו נפטרו יעקב אבינו ויוסף בנו האהוב, אתה נאספת וזה אך סימלי כי אתה היית בין הטובים, עם החיוך הביישני והמאופק, עם העזרה בסתר לזולת ולנזקקים, אף פעם לא היית מתנשא על אחרים, נתת כבוד למתחרים ולקולגות ולעובדים ולמשפחה הקרובה.

הקמת בעשר אצבעות ב-1978 את חברת מונה טורס ואני הכרתי אותך עוד כשהתחלתי כשליח בקרית שמונה והייתי מגיע אליך למשרד ברח' בוגרשוב בתל אביב לאסוף כרטיסי טיסה, בעיקר בטיסות צ'ארטר והיית נחמד אליי ולשאר השליחים וכיבדת אותנו ולכן תמיד עד היום רחשתי כלפיך כבוד והערצה.

המשכת להצליח בענף התיירות והקמת את חברת "השטיח המעופף", שהפכה בשנים האחרונות למובילה והגדולה בענף בתחומה, היכולת שלך לא להתערבב בתוך "הפוליטיקה" והתככים בענף הוכיחה את עצמה. הצוות שגידלת הולך איתך שנים רבות, העובדים מהזוטר ועד המנהלים הבכירים שצמחו מתוכך, מתוך האכפתיות לחברה, לעובדים ולמנהלים.

מעטים זוכים לחיות חיים מלאים כלכך כמו שאתה חיית אותם. אתה הובלת את החיים ולא החיים הובילו אותך.

הלכת בשיא שלך, רק בן 60 ונראה כמו 40 החדש. לא ייאמן כמה הרבה הספקת במעט חיים.

אני מוקיר ומודה לאלוהים שנתן לי את הזכות להכיר אותך וללמוד ממך ואין לי ספק שהמשפחה והצוות המעולה שהשארת אחריך ימשיכו את חזונך והמורשת שהשארת אחריך.

יהי זכרך ברוך לעד, חבר.!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: