אא

המאבק על שיווק ביטוח נסיעות לחו"ל: בשורה משמעותית לסוכנים

בלחץ התאחדות סוכני הנסיעות נקבע כי יתקיים דיון מיוחד בנוגע להכרעה באשר למעורבות הסוכנים בשיווק ביטוח נסיעות לחו"ל, וזאת שבוע לפני כניסת המגבלה לתוקף בסוף חודש אפריל. מנכ"ל ההתאחדות היוצא: "חשש כי נוסעים רבים ייצאו ללא ביטוח לחו"ל, אם לא ירכשו אותו אצל הסוכנים"

| |

התאחדות סוכני הנסיעות בישראל ממשיכה בימים אלו לנהל מאבק עיקש. הנדון: המשך מתן אפשרות לסוכנים למכור ולשווק ביטוחי חו"ל לקהל הלקוחות, זאת על רקע כוונתה של הממונה על הביטוח משרד האוצר, דורית סלינגר, להגביל אפשרות זו.

מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות היוצא, יוסי פתאל, מסר כי בין הטיעונים המרכזיים לעתירה יש לציין את העובדה כי ההחלטה להגביל את פעילות הסוכנים בנושא שיווק ביטוח הנסיעות ללקוחות, מהווה פגיעה קשה ולא מידתית בחופש העיסוק, בחופש ההתקשרות ובמערכת היחסים העסקית שבין סוכני הנסיעות ולקוחותיהם. 

לדבריו, השירות שנותנים סוכני הנסיעות ללקוחותיהם בעניין ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בבחינת מוצר נלווה משלים להזמנת מוצרי תיירות וכי במידה והחלטת האוצר תתקבל, היא צפויה לגרום להפסדים כלכלים משמעותיים ביותר, עד כדי איום על המשך קיומם של חלק ממשרדי הנסיעות.

יחד עם זאת, סבור פתאל כי קיים חשש כי נוסעים רבים ייצאו לחו"ל ללא ביטוח, זאת במידה ולא יעשו זאת דרך הסוכנים כפי שקרה עד היום".

על פי החלטת בג"ץ נקבע כי הדיון בעתירת הסוכנים תתקיים לכל המאוחר ב-24 באפריל הקרוב, כשבוע לפני כניסתם לתוקף של החוזרים שהוציאה הממונה על הביטוח במשרד האוצר בנושא. 

"פספורטניוז" ימשיך לעדכן באשר להתפתחויות בסוגיה שמטרידה את ציבור סוכני הנסיעות בעת האחרונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: