אא

חופשה בניחוח ספרדי: ערוץ תיירות חדש לפרוגרס טורס

חברת הנסיעות פרוגרס טורס השיקה לאחרונה ערוץ מיוחד לשיווק חבילות נופש למגוון יעדים בספרד, לדברי איציק שמעון, מנכ"ל החברה: "כבר במהלך חופשת הפסח הקרובה נציע טיסה ישירה למלאגה". את המיזם מנהל איש התיירות הותיק, אלי קלינגר

|| ||

פרוגרס טורס מתרחבת. סיטונאית הנסיעות הוותיקה השיקה לאחרונה ערוץ תיירות חדש לשיווק חבילות נופש למגוון יעדים בספרד, כמו: קוסטה בראבה, קוסטה דל סול, חבל אנדלוסיה וכן ערים קלאסיות כמו מדריד וברצלונה, לצד יעדים חדשים ומפתיעים.

את המיזם ינהל איש התיירות הותיק, אלי קלינגר, כאשר יריית הפתיחה שלו תהיה טיסה ישירה למלאגה במהלך חופשת הפסח הקרובה (4-11/4/15ׂׂ). בחברה מציינים כי על טיסה זו מוצגים מספר מוצרי תיירות הכוללות חבילות נופש לקוסטה דל סול. בנוסף, מבטיח מנכ"ל החברה, איציק שמעון, עוד "הפתעות רבות בספרד", אותה הוא מגדיר כאחת "ממדינות התיירות המובילות בעולם".

יחד עם זאת, מציינים בפרוגרס טורס כי בכוונתם להחזיר לשוק התיירות הישראלי יעדים שבעבר נחשבו מובילים, כמו קוסטה דל סול, האיים הבלאריים (פלמה ואיביזה), האיים הקנאריים (טנריף, לאס פלמס, לנזרוטה) וכן, לדבריהם "להעלות על המפה יעדים שאינם מוכרים כל כך לציבור הישראלי", כגון סן סבסטיאן הנושקת למפרץ ביסקאיה ואזורים נוספים ברחבי ספרד.

גם בתחום המרתונים, ממשיכה להתפתח פרוגרס בספרד, אשר צפויה להוציא עימה כ-100 משתתפים במרתוני ברצלונה ומדריד, הנחשבים למובילים שבמרתוני האביב.


איציק שמעון, מנכ"ל פרוגרס טורס. ערוץ תיירות חדש לחברה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: