אא

התאחדות משרדי הנסיעות מבקשת להסיר את תשדיר הרשות להגנת הצרכן

ההתאחדות פנתה באמצעות יועץ משפטי לרשות השניה לטלויזיה ורדיו, בעקבות עוול שנגרם לציבור משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

| |

התאחדות משרדי הנסיעות פנתה באמצעות יועץ משפטי לרשות השניה לטלויזיה ורדיו בבקשה להוריד מיידית את תשדיר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מן הערוצים המסחריים, המפוקחים ע"י הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה.

לדברי ההתאחדות התשדיר מציג את ציבור העוסקים בנסיעות באופן מכפיש, מזלזל, מטעה, פוגעני ובוטה, תוך פגיעה משמעותית בכבודם ובשמם הטוב, בתדמיתם, במקצועם ובמקצועיותם של משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, אשר אף עלול לעלות לכדי פגיעה בפרנסתם.

עוד טוענת ההתאחדות כי שידור תשדיר כזה ע"י רשות ממשלתית בערוצים מסחריים עלול להטעות את הצופה הסביר לחשוב כי דרכו של עובד משרד נסיעות היא נכלולית, "תחמנית" ושקרנית, כדי "לגזור עליהם קופון".

שידור התשדיר בערוצים המסחריים, לדברי ההתאחדות, מהווה הפרה ברורה של כללי הרשות השניה לטלויזיה ורדיו, אשר חלים גם על תשדיר לשירות הציבור, ואוסרים שידור תשדיר:
1. שיש בו משום פגיעה בכבודו של אדם או בטעם הטוב.
2. שמכיל טענה שאינה אמת או שיש בו דבר באופן העלול להטעות צופה סביר.
3. שיש בו משום תקיפה של מוצרים או גופים אחרים או ממעיט בערכם בדרך שאינה הוגנת או מטעה.

מהתאחדות משרדי הנסיעות מדגישים כי בעקבות מכתבו של מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, הוסיפה הרשות להגנת הצרכן בסיום התשדיר הערה, כי התשדיר אינו מכוון כנגד עסק מסוים. "ההתאחדות רואה בתוספת זו הכרת הרשות בעוול שנגרם לעובדי ענף הנסיעות בישראל, ולפיכך קוראת להורדה מיידית של התשדיר מן הערוצים המסחריים, המפוקחים ע"י הרשות השניה לרדיו וטלוויזיה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: