אא

ההישג של טמרס: אות הוקרה מאתר בוקינג העולמי

מלונות הבוטיק של רשת טמרס זכו לאחרונה באות הוקרה מהאתר העולמי בוקינג, לאחר שקיבלו דירוג גבוה ממאות מבקרים במהלך שנת 2014. סמנכ"ל השיווק והמסחר של הרשת, ענת סטריק-דהאן: "נמשיך לפעול ולשמור על רמת השירות הגבוהה ביותר למען אורחינו גם בעתיד"

| |

יש להם סיבה לחייך.

מלונות הבוטיק של רשת טמרס -מלון ווסט תל-אביב ומלון ווסט אשדוד זכו לאחרונה באות הוקרה מכובד מטעם אתר המלונות העולמי בוקינג (Bookingׂ), הנחשב לדעת רבים בענף כ"אורים ותומים" של המלונאות ברחבי העולם. האות ניתן למלונות לאור דירוג גבוה אותו קיבלו מהמבקרים אשר שהו בו במהלך שנת 2014.

בין הסיבות לזכייתם של צמד המלונות באות ההוקרה, יש לציין את מכלול התגובות והביקורות שסיפקו הגולשים המתייחס לרמת השירות בכל מלון, רמת החדרים, איכות המזון, היצע השירותים לאורחי המלונות וחזותם. האות הוצג אגב בליל השנה האזרחית החדשה, דקה לפני חצות והציג את מכלול הביקורות וההמלצות שניתנו על ידי המבקרים במלון לאורך שנת 2014.

סמנכ"ל השיווק והמסחר של רשת טמרס, ענת סטריק-דהאן, התייחסה לקבלת אות ההוקרה וסיפרה כי "אנו גאים על קבלת אות ההוקרה למלונות הבוטיק של הרשת, ווסט תל-אביב וווסט אשדוד, שכן מדובר במלונות הממשיכים לשמור על רמתם הגבוהה ועל שביעות רצונם של האורחים לאורך כל העת ממועד פתיחתם. אנו רואים באות חשיבות רבה שכן בוקינג הינו אתר בעל אמינות גבוהה ביותר בו רשאים לדרג רק אורחים ששהו במלון בפועל. נמשיך לפעול ולשמור על רמת השירות הגבוהה ביותר למען אורחינו גם בעתיד".


מלון ווסט אשדוד. תואר מכובד לרשת מלונות טמרס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: