אא

רשת מלונות דן העניקה מלגות ל – 3 סטודנטים מצטיינים

עמי פדרמן, סגן יו"ר דירקטוריון מלונות דן ורפי שדה, מנכ"ל מלונות דן חילקו מלגות לסטודנטים מצטיינים בפקולטה לחקלאות ברחובות של האוניברסיטה העברית

| |

עמי פדרמן, סגן יו"ר דירקטוריון מלונות דן ורפי שדה, מנכ"ל מלונות דן חילקו מלגות ל-3 סטודנטים מצטיינים בחוג ניהול מלונאות, משאבי מזון ותיירות בפקולטה לחקלאות ברחובות של האוניברסיטה העברית ירושלים.
בטקס השנתי של חלוקת מלגות על שם יקותיאל ושמואל פדרמן ז"ל, מייסדי רשת מלונות דן, השתתפו כ-100 סטודנטים מהחוגים ניהול מלונאות, משאבי מזון ותיירות וחוג שיווק. באירוע קיבלו הסטודנטים מעיין כפרי ושגיא כהן משנה ג' ומורן בייליס משנה ב' במגמת ניהול מלונאות ותיירות בפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית ברחובות מלגת הצטיינות על סך 10,000 ₪ כל אחד.

האירוע כלל קבלת פנים, הרצאות אורח ורב שיח בנושא שיווק. רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות במלונות דן הרצה על שיווק של "מותג" ודניאל פדרמן, ראש אגף דיגיטל ועוזר מנכ"ל מלונות דן, הרצה בנושא שיווק דיגיטלי.
לבסוף התקיים רב שיח בנושא שיווק בהנחייתה של פרופ' עליזה פליישר, מנהלת החוג לניהול מלונאות, משאבי מזון ותיירות בפקולטה במסגרתו לסטודנטים ניתנה האפשרות להציג שאלות למרצים האורחים.  

 מימין לשמאל: אהרון שחם, רפי שדה, דניאל פדרמן, עמי פדרמן  ורפי בארי 

עמי פדרמן, סגן יו"ר דירקטוריון מלונות דן אמר בטקס: "אני ממש מאושר לראות את כל הסטודנטים כאן ואת הדו שיח שנוצר סביב עולם המלונאות והתיירות. כיום ענף התיירות מייצר המון אפשרויות לקריירה יפה ומוצלחת ואני בטוח שכל אחד מכם יימצא את מקומו. אני מאחל לכולכם הצלחה גדולה בהמשך הדרך."

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אמר בטקס: "כייף לראות כל כך הרבה אנשים צעירים שרוצים להצטרף לעולם המלונאות. אלה שנכנסים לתחום המלונאות בחרו מקצוע מעניין ומרתק. נולדתי למשפחה של מלונאים. אני מלונאי 45 שנים ומבין כל החברים שלי אני לא רואה אף אחד שנהנה כמוני. אני מקווה שהסטודנטים המצטיינים ייהנו מהמלגה המוענקת להם ושבבוא היום יצטרפו אלינו לרשת."

באירוע השתתפו בכירים נוספים ממלונות דן שגם ענו לשאלות הסטודנטים.

  

מימין לשמאל: רפי שדה, מקבלי המלגות הסטודנטים שגיא כהן, מעיין כפרי ומורן בייליס ועמי פדרמן 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: