אא

ישרוטל משפצת את ישרוטל טאואר בהשקעה של כ-17 מיליון שקלים

המלון שנרכש ע"י רשת המלונות לפני כשנתיים במחיר של 146 מיליון שקלים, יעבור מתיחת פנים שתכלול גם בנייה מחודשת של 5 קומות

| |

מלון ישרוטל טאואר בת"א נסגר לתקופה של שבועיים במסגרת מהפכה שעובר בימים אלו המלון.

המלון המשתייך לרשת ישרוטל, ממוקם סמוך לרחוב הירקון מול השגרירות האמריקאית, בסמוך לטיילת הרבט סמואל. במלון היו עד כה 90 חדרי סוויטות, ובמסגרת השינוי שהוא עובר בימים אלו, יהיו כעת 40 חדרי סוויטות ו-80 חדרים רגילים.

ההשקעה הכוללת בתוספת ובשיפוצים מסתכמת בכ-17 מיליון שקלים. גם השטחים הציבורים במלון יעברו מתיחת פנים משמעותית. בנוסף, בונה רשת המלונות מחדש 5 מקומות המלון.

ישרוטל שכרה עד מרץ 2013 את שטח המלון מחברות אשדר וקנדל. האחים נקש רכשו באותה תקופה את המלון תמורת כ-146 מיליון שקלים, אך לישרוטל היה סעיף  בחוזה ובו, זכות לסירוב ואפשרות להשוות את ההצעה.

בסופו של דבר, החליטה ישרוטל לנצל את זכות הסירוב וישרוטל קנתה את המלון ב-146 מיליון שקלים, מה ששיקף אז מחיר של כ- 1.7 מיליון שקל ליחידה במלון. השיפוצים עצמם אמורים להסתיים עד לחודש אפריל הקרוב.

"בהתאם לפילוסופיית הניהול שלנו, הקובעת כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, אנו משקיעים סכום של כ-17 מיליון ₪ בשדרוג מלון ישרוטל טאואר תל אביב והפיכתו לאחד המלונות המעוצבים והמיוחדים בתל אביב", סיפר מנכ"ל הרשת, ליאור רביב, שהוסיף: "המטרה הינה להשביח את המלון וליצור שיפור ניכר בשעורי הרווח שלו".


ישרוטל טאואר. מבט מבפנים. צילום: אסף פינצ'וק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: