אא

"טרום בחירות" בגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם ירושלים

לכבוד ט"ו בשבט ויום ההולדת של כנסת ישראל, יתקיים אירוע "טרום בחירות" עם פעילויות לכל המשפחה - סדנאות יצירה, גינת התבלינים של גברת נענע, היכרות עם הצמחים ומשחקי ענק

| |

בט"ו בשבט הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם שבירושלים מזמין את הציבור לקחת חלק בפעילות אירוע "טרום בחירות" של הצמרת החדשה של הגן!

לרגל יום ההולדת של הכנסת, שחל בט"ו בשבט ולרגל הבחירות הקרבות במדינת ישראל, החליטו גם הצמחים לבחור מנהיג חדש לגן הבוטני האוניברסיטאי. בבואכם לביקור תפגשו את המועמדים, תכירו את המצעים השונים של כל אחד ותוכלו לקבוע מי יהיה מנהיג הגן במסגרת אירוע "טרום בחירות". מי שמצביע - משפיע!

הסיור יערך בין המתמודדים השונים והאורחים יפגשו את "האלון" הפעיל החברתי, "האלה" בעלת המצע הערכי, "ההדס" המובילה את המפלגה הירוקה ועוד רבים וטובים. בנוסף המשתתפים יתוודעו אל שלמה החקלאי וגינת השמיטה שלו, ישתו תה בגינת התבלינים של גברת נענע, ישחקו משחקי ענק על הדשא וישתתפו בסדנאות יצירה.

למבקרים מחכה הפתעה מיוחדת במינה – זוהי התקופה בה מתחילה פריחת הדובדבן היפני שבכניסה לגן. נסייר בין הפרחים הוורודים ונחזה בפלא שמבקר אותנו לתקופה קצרה.

ביום שבת, ה-7.2, בין השעות 10:00-14:00, הכניסה לאירוע כלולה במחיר הכניסה לגן. מחירי כניסה לגן הבוטני: מבוגר- 30 ₪, ילד- 20 ₪ (מעל גיל 3). ילד ירושלמי נכנס חינם. למנויי הגן הכניסה חינם בהצגת כרטיס מנוי. כל ההכנסות קודש להצלת צמחים בסכנת הכחדה. לפרטים: הגן הבוטני- 02-6794012/3. כניסה: משער שבת, יהודה בורלא 1.

כידוע, הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים כ-10,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחים בעלי ערך רב במטרה לשמור על תכונותיהם המקוריות ולמנוע את הכחדתם. בחממה הטרופית, גדלים צמחים מאזורים לחים וטרופים הזקוקים להגנה מפני האקלים הירושלמי. צמחים רבים בגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: