אא

חוזר לענף: דני שניידר מצטרף לרשת פתאל

מנכ"ל מלון דן אכדיה הרצליה לשעבר, ישמש כמנכ"ל מלון חדש של פתאל בשדרות רוטשילד שבת"א. "נרגש על הבעת האמון ומצפה בקוצר רוח לתחילת העבודה עם הרשת". שניידר ייכנס לתפקידו כבר בחודש מארס. המלון צפוי להיפתח לאורחים במהלך הקיץ

| |

פנים חדשות/ישנות בענף המלונאות.

דני שניידר הצטרף לאחרונה לרשת מלונות פתאל ונבחר כמי שישמש כמנכ"ל מלון הרשת החדש ברחוב רוטשילד 22 בתל-אביב.

שניידר (52) נחשב לאחד המלונאים המוערכים והמנוסים בענף. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל מלון דן אכדיה הרצליה, כחלק מעבודה רבת שנים ברשת החל משנת 1997 (מתוכן 13 שנה כמנכ"ל מלון דן אילת). כמו כן ניהל בעברו את מלונות בשם פלמירה ופארדייז באילת (כיום שייכות למותג לאונרדו של רשת פתאל) ואף שימש כסמנכ"ל מלון קרלטון ת"א.

"רשת פתאל היא כיום הרשת הגדולה והמובילה במלונאות הישראלית", סיפר שניידר בשיחה עם "פספורטניוז" על רקע מינויו לתפקיד החדש. "מדובר רשת צעירה ודינאמית, אשר אפשרויות הקידום וההתפתחות בה מרחיקות לכת. אני כבר עם הפנים קדימה, נרגש על הבעת האמון בי ומצפה בקוצר רוח לתחילת העבודה עם הרשת".

גם ברשת פתאל בירכו את הצטרפותו של שניידר לשורותיהם. "דני, מלונאי וותיק, בעל ניסיון רב שנים בתפעול וניהול בתי מלון, יחל עבודתו במחצית חודש מארס 2015. בשם הנהלת החברה, אנו מבקשים לברך את דני על הצטרפותו לרשת מלונות פתאל ומאחלים לו הצלחה רבה בתפקיד", כך לדברי שמעון לוי, סמנכ"ל משאבי האנוש ברשת.


דני שניידר. חוזר לקדמת ענף המלונאות הישראלי 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: