אא

יריד ה-FITUR בספרד הסתיים: למעלה מ-200 אלף איש נכחו

יריד התיירות הגדול הסתיים בסוף השבוע במדריד, מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אשר עמד בראש המשלחת הישראלית: "יריד מצויין, קיימנו מספר פגישות בעלות תמהיל עסקי עם חברות תעופה כמו "אייר אירופה" שתחזור השנה לטוס לישראל, ועם סיטונאי נסיעות וגורמי תיירות חשובים נוספים "

||הלוי. מינויים חדשים ||הלוי. מינויים חדשים

יריד התיירות הגדול בעולם לשוק ההיספאני - FITUR הסתיים בסוף השבוע.

היריד המושך מדי שנה משתתפים מכל רחבי העולם הצליח להעמיד השנה כמות יוצאת דופן של למעלה מ-200 אלף משתתפים (!) אשר גדשו את הדוכנים ועמדות התיירות השונות. גם לישראל הייתה נציגות מרשימה ביריד, לרבות דוכן של משרד התיירות, סיטונאי נסיעות ישראלים, רשתות בתי מלון וגורמים נוספים בתעשיית התיירות.

היריד עמד השנה בסימן השקעה כבירה בטכנולוגיה תיירותית, בדגש על אפליקציות, אתרי אינטרנט וספקיות טכנולוגיה לענף.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, אשר עמד בראש המשלחת הישראלית שיצאה ליריד סיפר ל-"פספורטניוז" על מהות הפעילות במדריד. "אני מסכם את היריד בצורה מצוינת. קיימנו מספר פגישות בעלות תמהיל עסקי עם חברות תעופה כמו "אייר אירופה" שתחזור השנה לטוס לישראל, סיטונאי נסיעות וגורמים נוספים. אין ספק כי מה שנותן לחברות הללו דחיפה להשקיע בשוק הישראלי, הוא היותם של המטיילים והנופשים הישראלים קהל נאמן לתיירות".

עוד הוסיף הלוי כי במהלך התערוכה עמלו במשרד על חיזוק מערך התעופה לאילת, זאת על רקע המשבר והירידה בכמות התיירים מרוסיה. בנוסף, ציין כי היריד השנה שיקף את התחזקות מערך הדיגיטל בענף התיירות ומגמת התיירות העצמאית, אשר זוכה לביקוש רחב בכל רחבי העולם.

גם מנכ"ל חברת פרוגרס טורס, איציק שמעון, אשר נמנה אף הוא בין הנציגים הישראלים ביריד רהתייחס להצלחתו ואמר: "מאז ומעולם ספרד הייתה ונשארה יעד פופולארי לציבור המטיילים והנופשים הישראלי. אין לי ספק שהמגמה הזו תימשך גם בשנת 2015". 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: