אא

ישרוטל תשקיע 39 מליון ש"ח בשדרוג מלונות

חברת המלונות תשדרג 4 בתי מלון הנמנים על הרשת, העבודות ב- 4 בתי המלון תסתיימנה עד ל-25 במרץ, לקראת חג פסח.

| |

 "חברת מלונות ישרוטל משקיעה כ- 39 מיליון ₪ בחידוש ובשדרוג מלונות רויאל ביץ' אילת, ישרוטל המלך שלמה, אחוזת יערות הכרמל וישרוטל טאואר ת"א", על כך מסר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל.

"בהתאם למדיניות שלנו, הקובעת מאז הקמת החברה כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, אנו משקיעים סכום של כ- 39 מיליון ₪ בשדרוג 4 בתי המלון, בעדכון השירותים שאנו מציעים בהם, ובהתאמתם לצרכים העכשוויים ביותר של האורחים ולמגמות המובילות בעולם בתעשיית התיירות", הוסיף ליאור רביב.

במלון רויאל ביץ' אילת התחיל הליך החידוש של כל חדרי המלון, כאשר בשלב ראשון 18 חדרים בקומה ה- 13 עוברים תהליך של שיפוץ כללי, כולל חדרי האמבטיה. בנוסף, נבנה מחדש המטבח של מסעדת הבשרים 'ראנץ' האוס'.

במלון ישרוטל המלך שלמה משפצים את 110 החדרים האחרונים במלון שטרם עברו שדרוג, וזאת כחלק מתהליך חידוש שהחל לפני כשנתיים, כשבסיומו כל 420 חדרי המלון יהיו חדשים. קומה 3 של המלון תהיה מעוצבת באופן שונה משאר הקומות, כאשר חדרים אלו יהיו מיועדים לקהל אורחים צעיר יותר ובהתאמה עיצובם יהיה עדכני ועכשווי.

באחוזת יערות הכרמל החל שיפוץ ושדרוג של 54 חדרים. השינויים מתבטאים בעיצוב ובניית החדרים מחדש, כאשר החדרים החדשים יהיו מפוארים ויתאמו לאופי האחוזה.

מלון ישרוטל טאואר תל אביב משודרג מהמסד עד הטפחות. המלון משתנה ממלון של 90 סוויטות ל-120 חדרים, קרי 40 סוויטות ו-80 חדרים חדשים. כמו כן, משדרגים לחלוטין את השטחים הציבורים שיהיו מהמעוצבים במלונות תל אביב .

העבודות ב- 4 בתי המלון תסתיימנה עד ל-25 במרץ, לקראת חג פסח.

על השדרוג במלון ישרוטל טאואר תל אביב, נכתב לראשונה בפספורט ניוז.

 

 צילום: אסף פינצ'וק

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: