אא

גדי חסין עוזב את ריץ-קרלטון

מנכ"ל המלון הודיע להנהלת הרשת העולמית על רצונו לסיים תפקידו באפריל הקרוב, זאת מתוך מתווה שהוסכם מראש בעת נכנס לתפקיד

גדי חסין מנכ״ל ריץ קרלטון בהרצליה יעזוב באפריל הקרוב ובמקומו יגיע מנכ״ל מהרשת העולמית.

חסין הודיע להנהלת הרשת העולמית על רצונו לסיים תפקידו באפריל הקרוב, זאת מתוך מתווה שהוסכם מראש בעת נכנס לתפקיד.
במסגרת הסכמה זו, הגיע חסין בשנת 2012 לישראל על מנת להוביל את תהליך ההקמה וביסוס המלון הראשון של הרשת בישראל המציין בימים אלו מעל שנה לפתיחתו. כעת, עם תום תהליך זה ולאחר שנתיים וחצי אינטנסיביות ומלאות, יפרוש מתפקידו וייצא לתקופת שבתון ויקדיש זמן למשפחתו. חסין צפוי להישאר בתפקיד בחודשים הקרובים, ואז יוחלף ע"י מנכ"ל חדש שיגיע לישראל מהרשת עולמית. בשבועות הקרובים עתידה הרשת להכריז על זהות המחליף.

מלון ריץ קרלטון הרצליה נפתח בדצמבר 2013 והינו המלון הראשון של רשת היוקרה הבינלאומית בישראל. המלון מציע שילוב מתוחכם של מתחם נופש אורבני ומלון עסקים הממוקם על קו החוף במרינה של הרצליה. במלון 115 חדרי אירוח ו- 82 יחידות מגורים מלונאיות, כולם מהודרים ומרווחים במיוחד ומשקיפים אל הים. במלון מתחמים יוקרתיים המעניקים חוויה יוצאת דופן לאורחים: ספא מרהיב הנפרש על פני 4 הקומות העליונות של המלון, הכולל חמאם, חדרי טיפולים יוקרתיים וחדר כושר.

בשנה החולפת קבע המלון רף גבוה מאד של שירות בארץ. זמן קצר לאחר פתיחתו דורג כאחד מ-70  "המלונות המדוברים ביותר בעולם" זאת ברשימת ה- "It List" של המגזין הבינלאומי לתיירות  Travel + Leisure
בתום שנה של פעילות, התבשר המלון כי במסגרת סקר פנימי שערכה הרשת העולמית לסיכום שנת 2014, דורג ריץ-קרלטון ישראל במקום ה-1 מבין מלונות הרשת באירופה במדד שביעות רצון מהשירות שמעניק המלון לאורחיו. כמו כן נבחר כמלון המצטיין לשנת 2015 על קהל המדרגים הקשוח ונאמן של אתר  Trip Advisor  .

חסין נחשב לאחד הישראלים הבכירים בענף המלונאות הבינלאומי. החל את דרכו בענף באמצע שנות ה-90  במלון היאט ירושלים ובהמשך עבר מספר תפקידים ברשת בתי המלון הבינלאומית. ב-2001 החל לשמש כסמנכ"ל מלון היאט באוסטרליה בה פעל כ-6 שנים. ב-2007 עבר לנהל את מלון היאט בקטמנדו שבנפאל. ב-2009 נקרא ע"י רשת היאט למלא אתגר נדיר ויוצא דופן, להקים ולנהל מלון יוקרה בהודו. המלון נפתח ב-2010, ונבחר תחת ניהולו כאחד מ-25 המלונות הטובים ביותר בהודו. כאמור לאחר יותר מעשור בחו"ל חזר חסין ועמד בראש הצוות המלונאי שפתח את ריץ קרלטון בישראל .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: