אא

קבוצת הדקה ה-90 נכנסת לתחום ההלוואות

שחר תורג'מן, מנכ"ל החברה: "כניסה ראשונה של חברת תיירות לתחום ההלוואות ומהווה התרחבות משמעותית של קבוצת הדקה ה-90 בזירת האונליין״

| |

קבוצת הדקה ה-90 ואתר ההלוואות e-Loan יוצאים במיזם משותף המציע פלטפורמה חברתית להלוואות בתשואה ממוצעת של 6% בשנה ובסיכון נמוך.

לדברי החברה, שיתוף הפעולה החדש בין קבוצת הדקה ה-90 לבין אתר ההלוואות החברתיות e-Loan, מהווה כניסה ראשונה של חברת תיירות אל תחום ההלוואות. ההלוואה החברתית של e-Loan מאפשרת ללווים, שהם מעל לגיל 18, סיוע בהיקף של עד 47,500 שקל ובפריסה מקסימאלית של עד חמש שנים, עם ריבית הנעה בין 5-9% בשנה, לעומת ריבית ממוצעת של 8-11% אצל הבנקים וחברות כרטיסי האשראי. לצד זה, המלווים ייהנו מאפיק השקעה אטרקטיבי במיוחד כאלטרנטיבה לכסף שיושב וצובר ריביות אפסיות בבנקים ובפק"מים.

בחברת הדקה ה90 מדגישים כי, שיתוף הפעולה הנוכחי יאפשר ללקוחות המעוניינים בהלוואה, לרכוש מוצר או חופשה בשירות מהיר. המלווים, אלו המשקיעים את כספם באתר, ייהנו מאפיק השקעה נוח בסיכון נמוך ומתשואה נאה של כ- 6% בשנה, בזכותה של מערכת דירוגי האשראי הבוחנת כל בקשה ומחלקת את הלווים ל- 25 דירוגים על פי סיכון. על מנת להבטיח את רמת הסיכון המינימלית בהלוואה, סכום כל ההלוואה מחולק כך שהמלווה רשאי להלוות עד סכום של 1,000 ₪ ללווה אחד. כמו כן, באתר החברה ניתן לראות סטאטוס של כל הלוואה בזמן אמת על מנת לאפשר זירת מסחר שקופה והוגנת הן למלווה והן ללווה.

שחר תורג'מן, מנכ"ל הדקה ה-90: "שיתוף הפעולה בין הדקה ה-90 ל-e-Loan הוא כניסה ראשונה של חברת תיירות לתחום ההלוואות ומהווה התרחבות משמעותית של קבוצת הדקה ה-90 בזירת האונליין. הפלטפורמה שאנחנו מציעים היא WIN WIN למלווה וללווה, שירות מהיר ובריבית נמוכה לאלו המבקשים לקבל סיוע בהיקף קטן יחסית באופן מיידי, לצד אפיק השקעה אטרקטיבי למלווה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: