אא

מרתון שיחות לסיכום מכירת דיזנהאוז לחברת בי.טי.סי

המו"מ בין אי. די.בי תיירות לחברת בי.טי.סי. נמשך, העסקה כוללת גם 50% מדיזנהאוז רמת השרון, אי.די.בי לבורסה: "מתנהל משא ומתן מתקדם לעריכת הסכם סופי שיכלול מכירת פעילות דיזנהאוז בתמורה של עד כ-13.8 מיליון דולר"

מרתון שיחות ממשיך להתנהל בין אנשי אי.די.בי תיירות לאיש לעופר חודורוב מבעלי חברת בי.טי.סי שאמור לרכוש את פעילות חברת דיזנהאוז. עורכי הדין של הצדדים ממשיכים להחליף טיוטות במטרה להתגבר על כל המכשולים,כאשר  דירקטוריון אי.די.בי תיירות יצטרך לאשר את המכירה.

אי.די.בי העבירה הודעה לבורסה לניירות ערך לגבי המו"מ בה כתבה בין השאר כי: "אי.די.בי תיירות מנהלת משא ומתן מתקדם לעריכת הסכם סופי שיכלול מכירת פעילות של דיזנהאוז בע"מ ומניות חברות בת מסוימות של דיזנהאוז בע"מ, בתמורה לעד של כ-13.8 מיליון דולר."  עוד מצוין בהודעה כי : "העסקה כפופה לתנאים מתלים, הכוללים בין היתר, אישורי אירגונים מוסכמים, בדיקת נאותות של הקונה בחברות בת ואישור הממונה על ההגבלים העסקיים".

אגב, העסקה כוללת גם את רכישת הפעילות של דיזנהאוז תיירות יוצאת לרבות חברות הבנות למינהן כולל דיזנהאוז רמה"ש בה מחזיק גם טרי קסל 50% מהמניות , קסל ימשיך להחזיק במניות גם לאחר המכירה. אם אכן עסקת המכירה תתבצע כפי שצפוי, אין ספק כי החברה החדשה תהיה מהגדולות בתיירות היוצאת בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: