אא

שלווה ומרגוע: חורף חם בדיוויד ים המלח

מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא, מלון הנופש הגדול בישראל עם למעלה מ-600 חדרים השייך לרשת גרנד הוטלס, מתהדר במרכז בריאות מפואר, מתקנים מהשורה הראשונה ושירות אישי עד רמת הפרטים הקטנים. היכרות עם המלון שלא ישאיר אתכם אדישים

| |

יש מקומות בהם אין צורך להכביר במילים. מקומות בהם השקט, השלווה והפינוקים כבר מדברים בעד עצמם. אחד מהם הוא מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא, אחד ממלונות הדגל של רשת גרנד הוטלס והמלון הגדול בישראל (606 חדרים, משתרע על פני 55 דונם) אשר בזכות הקנה לעצמו מעמד רם בתעשיית המלונאות הישראלית בפרט והנופש בכלל.

המלון אשר עבר לניהול הרשת לפני כשנה (ינואר 2014), הספיק לעבור תוך תקופה קצרה יחסית מהפך מרשים, בדגש על הליך שיפוץ נרחב שכלל את שדרוג ושיפור המתקנים והשירותים, החלפת שטיחים בחדרים ובשטחים הציבוריים, שיפוץ בריכת השחייה וכן שיפור משמעותי ברמת המזון והשירות.

העיקר הבריאות

אחת מגולות הכותרת המרכזיות של דיוויד ים המלח ריזורט וספא, נעוצה במתחם ספא יוצא דופן ("גאלרי ספא" ו"ספא מינרליה) המעניק ולו לכמה שעות, תחושת רוגע אולטימטיבית של שחרור ושלווה לגוף ולנפש. המתחם כולל לא פחות מ-32 חדרי טיפולים המאוישים ע"י צוות מטפלים מסור ומיומן, בריכות מי מלח פנימיות וחיצוניות, בריכת גופרית, חדר כושר, סאונה יבשה ורטובה, ואפילו מספרה. המטרה, כפי שמבהירים במלון נועדה לאפשר שחרור מתחים המתחיל במציאת השקט הנפשי בקרב קהל האורחים, כיאה לנופש אמיתי.

אזור נוסף המהווה מוקד משיכה אטרקטיבי במלון הינו מרכז כנסים רחב היקף המצוי בתחומו, המסוגל לאכלס עד כ-1000 איש בעת ובעונה אחת. המרכז משלב נופך עסקי בשילוב לנוף הקסום של ים המלח ומארח לעיתים תכופות כנסים של חברות מובילות במשק הישראלי והבינלאומי, לצד השתלמויות ואירועים פרטיים, המתקיימים במקביל גם בשני אולמות נוספים הסמוכים אליו.

יחד עם היבטי הספא והכנסים, מציג המלון לרווחת האורחים שלל אטרקציות ומתקנים שונים, ביניהם  טרקלין עסקים ייעודי "דיוויד קלאב" (פתוח מהשעה 08:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה), בו תוכלו ליהנות ממגוון מטעמים ומשקאות קלים וחריפים, גלישה אלחוטית באינטרנט (WI-FI) ללא תשלום, מועדון ילדים ("דיווידלנד") הפונה לקהל הצעיר בגילאי 2-12, וכולל מגוון משחקים והפעלות (פינות איפור ותחפושות, מסכים אינטראקטיביים, משחקי וידאו ועוד), מסעדות וכן מגרשי ספורט (טניס, סקווש, טניס-שולחן).

בקרוב צפויים להשיק במלון גם קונספט חדש של טיולים באזור ים המלח בעלות סמלית לאורחים. מדובר למעשה בסיור שייצא שלוש פעמים בשבוע, ממתחם המלון ובהסעות מיוחדות ונועד להקנות לנופשים גם ביקור חוויתי בין הנופים והאתרים המרהיבים שיש לאזור להציע.

שירותיות היא שם המשחק

ברמת החדרים מציג דיוויד ריזורט וספא היצע מגוון של חדרים מרווחים בגודל של כ-38 מ"ר בדרגות שונות (סופריור, דלקס, גן) המאובזרים במגוון מתקנים ומוצרים, לרבות אמבטיה ומקלחון, טלוויזיה, מיני-בר וכספת, המשתלבים בהרמוניה מושלמת יחד עם הנופים המהפנטים של ים המלח, כאלו אשר רק ישאיר אתכם עם טעם של עוד. יש לציין בנוסף את שירות האינטרנט האלחוטי (WI-FI) הניתן בחינם לכל האורחים, וזמין בכל מתחמי המלון, לרבות בחדרים עצמם.

לצד ההשקעה במתקנים ובקונסטרוקציה מרשימה, מדגישים בהנהלת המלון את ערך ההקפדה על יחס אישי לאורחים לכל תקופת הנופש. לדברי מנכ"ל המלון, אלון פלג, "מרגע כניסת האורחים למתחם המלון, אנחנו דואגים להעניק להם את התחושה המיטבית עד לרמת הפרטים הקטנים. עבורנו לא מדובר בסיסמאות, אלא בנהלי עבודה קבועים, אחריהם אנחנו הולכים ללא דופי".

מנכ"ל רשת גרנד הוטלס, דודי אשכנזי, התייחס על רקע השנה האזרחית החדשה לאתגרים ולציפיות הניצבים בפני המלון וסיפר. "אני מאמין שהשירות האישי ותשומת הלב לפרטים הקטנים הם אלו שמייחדים את מלונות הרשת. כולי תקווה כי 2015 תהיה שנה בה מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא, ימשיך להוביל את מלונות ים המלח ובמקביל יספק מענה מוצלח לקהל הנופשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: