אא

3 בתי מלון של רשת מלונות קראון פלזה זכו בפרס מצויינות לשנת 2015

מיכאל פלסז, מנכ"ל הרשת:"הצוותים בבתי המלון של הרשת עמלים כל השנה בעבודה קשה והשקעה רבה על מנת לתת לכל אורח את חווית האירוח המיטבית"

|| ||

שלושה בתי מלון מרשת קראון פלזה והולידיי אין בישראל זכו בפרס מצויינות לשנת 2015 מטעם אתר התיירות המוביל בעולם Trip Advisor. בתי המלון קראון פלזה סיטי סנטר ת"א, קראון פלזה ת"א וקראון פלזה חיפה זכו בפרס בקטגוריית בתי המלון המצטיינים בישראל ובקטגוריית בתי מלון היוקרה הטובים בישראל. בנוסף, מלון הולידיי אין אשקלון דורג בין 10 המלונות המובילים בישראל למשפחות על פי בחירת הקהל.

אתר Trip Advisor מאפשר חיפוש והזמנות לבתי מלון בכל רחבי העולם. ייחודיות האתר בכך שהוא מציג דירוג וחוות דעת המתבצעות על ידי האורחים. באתר כ-20 מיליון גולשים שהינם חברים רשומים באתר.

מיכאל פלסז, מנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין בישראל ברך על הזכייה: "הצוותים בבתי המלון של הרשת עמלים כל השנה בעבודה קשה והשקעה רבה על מנת לתת לכל אורח את חווית האירוח המיטבית. הזכייה בפרסי הצטיינות מטעם אתר Trip Advisor משקפת את שביעות הרצון וההנאה של המבקרים בבתי המלון ואת הצלחתנו לארח את הבאים מרחבי הארץ ומרחבי תבל ולהעניק להם חווית אירוח בסטנדרטים הבינ"ל של רשת IHG, ובכך באנו על שכרנו והצוות מלא גאווה על ההישגים."

 

צילום:רמי סולומון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: