אא

רשת מלונות טמרס קיבלה אות הוקרה מאתר Tripadvisor

מלון ווסט אשדוד דורג במקום השביעי בקטגוריה הנחשקת TOP HOTELS. מלון ווסט תל אביב דורג במקום ה- 18 ברשימת בתי המלון בקטגוריית מלונות יוקרה.

| |

מלונות הבוטיק - ווסט תל אביב ווסט אשדוד מרשת טמרס זכו באות הוקרה Traveller's choice לשנת 2015 המוענק מדיי שנה על ידי האתר העולמי הנחשב Tripadvisor ודורגו ברשימה המכובדת של 25 בתי המלון המובילים בישראל. את אות ההוקרה הם קיבלו לאור הדירוג הגבוה והמשובים המצויינים שקיבלו שני המלונות במהלך השנה מאורחי המלון.

מלון ווסט אשדוד דורג זו השנה השנייה ברציפות ברשימה המכובדת והשנה דורג במקום השביעי בקטגוריה הנחשקת TOP HOTELS. מלון ווסט תל אביב דורג זו השנה הראשונה במקום ה- 18 ברשימת בתי המלון בקטגוריית מלונות יוקרה.

מכלול התגובות והביקורות אודות שני המלונות מרשת טמרס מתייחס לרמת השירות בכל מלון, איכות, מקצועיות, ושביעות רצון האורחים אותה הם שיתפו באתר.

ניר ויינשטיין, מנכ"ל ווסט אשדוד מרשת טמרס: " אנו גאים בזכייה השנייה ברציפות בתואר Traveler's Choice לשנת 2015 . ההישג של הגעה למקום 7 בשביעות רצון אורחים, מתוך 25 בתי מלון הנבחרים מכל הארץ, ועוד בשנה של מבצע "צוק איתן" היא חסרת תקדים ומשקפת את המאמצים וההשקעה הרבה של כל צוות המלון באורחים. זה מהות מעייננו ואנו שמחים מאד שהאורחים הודו לנו והעריכו את כל מה שעשינו על מנת להעניק להם חוויה בלתי נשכחת ובסטנדרטים הגבוהים שרשת מלונות טמרס מציבה בפניהם"

ענת סטריק- דהאן, סמנכ"ל השיווק והמסחר של רשת טמרס: " אנו גאים על קבלת אות ההוקרה למלונות הבוטיק של הרשת, ווסט תל אביב וווסט אשדוד שכן מדובר במלונות הממשיכים לשמור על רמתם הגבוהה ועל שביעות רצונם של האורחים לאורך כל העת ממועד פתיחתם. אנו מוקירים לאורחינו על הדירוג הגבוה שהעניקו לבתי המלון שלנו במהלך השנה ובכך הבטיחו לשני מלונות הבוטיק של הרשת את המקומות הגבוהים ברשימה המכובדת. האתגר העומד לפנינו הינו לפעול להבטחת הנאה מושלמת לאורחי המלונות ברשת טמרס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: