אא

אוכל עושים באהבה: היכרות עם השף המבטיח של מלון קראון פלזה סיטי סנטר

אחרי ששירת נאמנה שועי עולם וסלבריטאים במגוון מטעמים, שף מלון קראון פלזה סיטי סנטר ת"א, אסף מישקובסקי, זוכה לתשבוחות מקיר לקיר כאחד השפים המוערכים בתעשיית המלונאות. בראיון אישי הוא מספר: "ענף המלונאות הוא המקום בו אני יכול לבטא את עצמי בצורה הטובה ביותר"

| |

יש האומרים כי תמונה אחת שווה אלף מילים. במקרה של אסף מישקובסקי, שף מלון קראון פלזה סיטי סנטר בתל-אביב, אפשר להקביל את המשפט לעולם הגסטרונומיה ולציין כי טעימה אחת שווה אף הרבה יותר מאלף מילים. האחרון זכה לאחרונה לתשבוחות מקיר לקיר כשניצח קולינרית על ערב הגאלה של קבוצת "פספורט" במסגרת טקס PASSPORT AWARDS בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות, אירוע שגרף שבחים כאמור גם בזכות היצע מרשים וטעים במיוחד של מאכלים פרי ידיו.

בין הסירים למחבתות, התפנה מישקובסקי (36, נשוי + 4) משגרת העבודה הסיזיפית במסעדת המלון בקומה ה-11 לטובת ראיון אישי, בו פרס את משנתו לגבי אהבתו למטבח וזיקתו לענף המלונאות. "אני לא חושב שיש מקום ייעודי כמו מלון, שבו שף יכול לבטא את עצמו בצורה כל כך ורסטילית דרך הצלחת", הוא מעיד. "יצא לי להאכיל עד היום מאות אלפי אם לא מיליוני אנשים, ועם יד על הלב אומר שזו הנאה צרופה".

חרף גילו הצעיר נחשב מישקובסקי לבעל ותק משמעותי בתחום הבישול בכלל ובענף המלונאות בפרט, כאשר בין היתר זכה לשרת נאמנה עד היום שועי עולם, ראשי ממשלות, נשיאים (כדוגמת שמעון פרס), סלבריטאים (אייל גולן) ואחרים. מאחוריו בין היתר שש שנות פעילות כשף תפעולי ברשת מלונות פרימה (לרבות ניהול טקסי פתיחה ואירועים מיוחדים), שנתיים במלון ענבל בירושלים וכיום עבודה מאתגרת כבר 3.5 שנים במלון קראון פלזה סיטי סנטר שבתל אביב. "כמי שנמצא בתחום האירוח והמלונאות כבר הרבה שנים, אפשר להגיד שפשוט התמכרתי", הוא מסכם.


קרפצ'יו חצילים. אחת ממנות הדגל של מישקוסבסקי במלון קראון פלזה סיטי סנטר

"רשת קראון פלזה – הבית השני שלי"

בחודש הבא תשיק מסעדת "הקומה ה-11" (The 11th floor) שבמלון תחת ניצוחו של מישקובסקי תפריט קיץ עדכני לשנת 2015, אליו נערך כיום האחרון ביתר שאת. "המטרה היא להתחדש ולהפיץ את המסעדה לקהל יותר רחב.

בוא נדבר קצת על קראון פלזה. קיבלת במה רצינית באחת מרשתות המלונות המובילות בישראל.

"עצם העובדה שמדובר ברשת בינלאומית ששייכת למותג יוקרתי כמו אינטרקונטיננטל, מדברת בפני עצמה וזה כיף גדול. יש לנו דרך וקו שמנחה אותנו באשר לכל פרט ופרט. אני מאוד אוהב את הראש של המנכ"ל מיכאל פלסז, ואת היוזמה שיש לרשת להרחיב אופקים ולחדש, כולל בתחום הקולינריה".

תסביר.

יוצא לי לדוגמא לצאת אחת לשנה להשתלמויות בחו"ל במלונות הרשת הפרוסים ברחבי העולם. הייתי כבר באיטליה, צרפת, רוסיה ומקומות נוספים. בפעם האחרונה במלון הרשת בפריס, נתקלתי בנפלאות המטבח האסייתי ובמאכלים מיוחדים שפונים אל הקהל הספציפי הזה, כמו מרק מיסו גיוזו ועוד. ברגע שהבאתי את זה אליי לארוחות הבוקר במלון, האורחים האסייתים התלהבו בטירוף. אלו הדברים הקטנים שמבדילים בין מלון או רשת טובה למצוינת".

איפה נראה אותך בעוד 5 שנים?

"מאמין שעדיין במלונאות, אבל אשמח לתפקיד רוחבי גדול יותר. מקווה שתמצאו אותי בתפקיד של שף רשתי או משהו דומה. זה תפקיד שמאוד מדבר אליי ואשמח להגיע אליו בהמשך הדרך. אני אוהב את הענף הזה, ומקווה מאוד להמשיך עוד שנים רבות גם ברשת שהפכה מזמן כבר לבית השני שלי".

 
מישקובסקי (מימין). מילד תזזיתי בתיכון ועד לאחד השפים המצליחים בענף המלונאות. צילום: אנטולי מיכאלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: