התחליף לטורקיה? עונת הקרוזים נפתחת בסערה
לרגל יריד התיירות הבינלאומי IMTM 2015, קיימה חברת מד קרוזס מסיבת עיתונאים בת"א בה השיקה את עונת הקרוזים הקרובה. מנכ"לית החברה, ענת סמובסקי: "בשעה שהקלאבים הכול כלול אינם נגישים עוד לקהל הישראלי, חופשת שיט מהווה אופציה מצוינת בעלת ערך מוסף"
פותחים את עונת הקרוזים.
חברת מד קרוזס המשמשת כנציגה הרשמית בישראל של חברות השיט "קרניבל", "פרינסס" ו"קוסטה", קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית במלון הרודס בתל-אביב, לקראת יריד התיירות הבינלאומי IMTM 2015, בו פרסה את מרכולתה על רקע פתיחת עונת הקרוזים.
מנכ"לית החברה, ענת סמובסקי, התייחסה לאופציית השיט כתחליף לנופשונים והקלאבים בטורקיה וציינה כי: "הפלגות נופש משלבות טיול גיאוגרפי עם בתי מלון ברמה של 5 כוכבים וקולינריה משובחת. חופשת שיט מתאימה לכל גיל, תקציב וסגנון חופשה. בשעה שהקלאבים הכול כלול בטורקיה אינם נגישים עוד לקהל הישראלי, הרי שחופשת שיט מהווה אופציה מצוינת ובעלת ערך מוסף לתיירים השונים".
תחום הפלגות הנופש נמצא בשנים האחרונות במגמת עלייה מתמדת בסדר גודל של 7% בעולם לצד עלייה משוערת של כ-20% בישראל. מנתונים שמפרסמת מד קרוזס נמסר כי במהלך השנה החולפת בחרו 21 מיליון איש בשיט תענוגות כחופשה ברחבי העולם, מתוכם כ-50 אלף ישראלים (!) וכן כי תעשיית הקרוזים העולמית מגלגלת בשנה סכום המוערך של כ-40 מיליארד דולר.
בתמונה (מימין לשמאל): בכירי חברת "מד קרוזס": רונית איפרגן (מנהלת תחום שיט), זאב טננבאום (מומחה לתחום השיט) וענת סמובסקי (מנכ"לית החברה)