אא

ישראייר ואשת טורס ישתתפו באליפות הקט רגל של פספורט בחסות "אופן סקיי" בחודש מאי

אורי סירקיס מנכ"ל אי.די.בי תיירות עשוי השנה להצטרף לנבחרת ישראייר החזקה, האליפות היוקרתית של ענף התיירות תתקיים השנה בשני מועדים - הראשון ב 14 למאי, משחקי חצי הגמר והגמר ייערכו ב- 28 למאי

||| |||

אליפות הקט רגל של  'פספורטניוז' ואופן סקיי בחסות חברת התעופה "איירופלוט", תתקיים גם השנה במתחם "הגול טיים" ביד אליהו.

חברות ישראייר ואשת טורס מצטרפות גם השנה לאליפות המסורתית של שנת 2015 .שתי החברות אישרו את הרשמתן לאליפות. לפספורטניוז נודע כי ,אורי סירקיס, מנכ"ל אי.די.בי תיירות, עשוי להצטרף לנבחרת של ישראייר שרק לפני שנתיים זכתה באליפות היוקרתית.
גם באשת טורס לוקחים השנה ברצינות את האליפות, והחלו כבר באימונים אותם מארגן הקפטן דודי משה, מדיווחים עולה כי החברה העמידה נבחרת חזקה שצפויה להפתיע השנה ולהגיע לשלבי הגמר.
כאמור, אליפות הקט רגל של קבוצת פספורט, הפכה כבר למסורת רבת שנים ומתקיימת גם השנה בחסות 'אופן סקיי' בשיתוף חברת התעופה איירופלוט.

שלב המוקדמות ייערך השנה ב 14.5, ושבועיים לאחר מכאן, ב 28.5, יתקיימו משחקי חצי הגמר והגמר. כזכור, בשנה שעברה הוכתרה כאלופת הטורניר, רשת מלונות ישרוטל, שצפויה גם השנה להעמיד נבחרת קשוחה ואטרקטיבית. 
פספורטניוז יעדכן באופן שוטף באתר על כל העדכונים 'החמים' הקשורים לאליפות, מי נרשם, שחקנים, הגרלת המשחקים והבתים.

אנו חוזרים מדגישים "האליפות פתוחה אך ורק לעובדי הענף, קרי הנבחרות הנרשמות. אנו מבקשים לא להצטייד ב-'חיזוק זר' של שחקנים רק לצורך האליפות. אנו נקפיד על שמירת הגינות והוגנות, כדי לקיים אליפות באווירה נעימה וספורטיבית.

בהצלחה לנבחרות !

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: