אא

"אין לנו כוונה לוותר על אף אחד מהעובדים המצויינים של דיזנהאוז"

ביום שאחרי החתימה על עסקת הענק, שאישורה הסופי על ידי הממונה על ההגבלים עשוי לקחת עוד כארבעה חודשים, עופר חודרוב, מנכ"ל BTC, אמר הבוקר לפספורטניוז: " בין הסיבות שרכשנו את דיזנהאוז היו העובדים הטובים שלה, והמוניטין המצוין שיש לחברה "

| |

חברת BTC בניהולו של עופר חודרוב, צפויה להמשיך להעסיק את 350 עובדי חברת דיזנהאוז העוסקים בתיירות היוצאת גם תחת העברת הבעלות החדשה.

בחברת דיזנהאוז עשו רה ארגון בשנתיים החולפות שכלל בן היתר צמצום כוח האדם, כך שכדי להמשיך לפעול ולהשביח את הפעילות, הבעלות החדשה לא צפויה לצמצם במספר עובדי החברה. על העסקה הצפויה נחשף לראשונה בפספורטניוז לפפני חודשים.

אתמול, (ג), לאחר מו"מ שנמשך קרוב לשמונה חודשים אותו הובילו מצד אחד, אורי סירקיס מצד אי.די.בי תיירות, ועופר חודורוב מצד BTC נחתמה אתמול, עסקת הענק בענף התיירות, כאשר כל פעילות של דיזנהאוז בתיירות היוצאת נמכרה תמורת כ-50 מיליון שקלים, לBTC בראשות עופר חודורוב .

חודרוב, אמר הבוקר ל"פספורטניוז": "בין הסיבות שרכשנו את דיזנהאוז היו העובדים המקצועיים והטובים שלה והמוניטין המצוין שיש לחברה, אין לנו כוונה לוותר על אף עובד ".

BTC, משמשת כנציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הענק BCD, הפועל בלמעלה מ 100 מדינות ברחבי העולם במודלים שונים, ועל פי הערכות עם סיום העסקה ואישורה באופן סופי, עשויה BCD להיכנס לפעילות בשוק הישראלי מה שעשוי להניב שדרוג עצום לתעשיית התיירות בישראל עם הצטרפות של תאגיד בסדר גודל שכזה שעשוי אף להוביל כניסה של תאגידים בינלאומיים נוספים. 

פי הערכות צפויים עוד כ-4 חודשים לפחות עד שהעסקה תצא אל הפועל ותאושר ע"י הממונה על ההגבלים עסקיים, ותהפוך לעסקה מוגמרת.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: