אא

גונן:"אני בטוח שהתיירות תהיה בסופו של דבר במקום הראוי לה"

נשיא התאחדות בתי המלון בטוח כי הממשלה שתבחר לאחר הבחירות תפעל הרבה יותר טוב בכל מה שקשור לנושא התיירות בישראל, זאת בהשוואה למצב כיום. "בסופו של דבר יקימו כאן רשות שיווק"

| |

אלי גונן נשיא התאחדות בתי המלון, כועס על הטיפול בנושא התיירות .

"אני מאד לא מרוצה ממה שקורה כיום", אומר גונן. יחד עם זאת, גונן אופטימי ביחס למה שיקרה לדעתו לאחר הבחירות ב-17 למרץ כאשר תקום ממשלה חדשה, בכל מה שקשור לתיירות.

גונן אמר היום ל"פספורטניוז" :" שמענו את ההתייחסות של בוז'י הרצוג, ושל יאיר לפיד הם נשמעים מאד רציניים בראייה שלהם לגבי התיירות. אופיר אקוניס מהליכוד אמר בכלל שהוא רוצה להיות שר התיירות, כך שאני בטוח שהתיירות תהיה בסופו של דבר במקום הראוי לה", הוסיף גונן.

נשיא התאחדות המלונות מוסיף ואומר כי:" אני חושב שכיום אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, כבר לא יפסול הקמת רשות שיווק לתיירות." גונן מוסיף ואומר כי :" בסופו של דבר יקימו פה רשות שיווק , יצטרך להתרחש תהליך מסוים שיגרום לכך".

כזכור, למלונאים טענות לממשלה ומשרד התיירות על גובה הארנונה שהמלונות נדרשים לשלם, על ההיטל עבור עובדים זרים, וכן על גזרות  נוספות שלדעתם מונעים כניסת משקיעים חדשים לתחום המלונאות, ולטענתם גורמים למלונאים קשיים, זאת בתקופה בה ישנה ירידה גדולה, בתיירות הנכנסת לישראל, לאור המצב הביטחוני באזור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: