אא

ITB Berlin יריד התיירות הגדול בעולם נפתח הבוקר

למעלה מ-10 אלפים מציגים מכ-190 מדינות ויותר מ-170 אלף מבקרים צפויים להשתתף ביריד היוקרתי. מונגוליה נותנת החסות הראשית של היריד השנה. מאות משתתפים ומציגים מישראל

|||| ||||

הבוקר, ה-4 במרץ, ייפתח בברלין יריד התיירות הבינלאומי הגדול בעולם.

גדולתו וחשיבותו של היריד נעוצה במספר גורמים. היריד ממקד תשומת לב של אנשי תיירות מרכזיים מכל רחבי העולם, ומזה שנים אחדות מקפידים יותר מ-10 אלפי ספקי תיירות, המייצגים כ-190 מדינות, מענפי התעשייה השונים להציב בו דוכני תצוגה. יתר על כן, גם גודל שטחי התצוגה של היריד, יותר מ-160 אלף מ"ר, מספר השיא של אנשי המקצוע המגיעים אלים מכל העולם, כ-120 אלף, והיקף העסקאות הנחתמות בו, המוערכות בסדר גודל של כ-6 מיליארד אירו, מעידים על מרכזיותו וחשיבותו של יריד ITB ברלין בתעשיית התיירות העולמית, וזאת בנוסף לסקרי שביעות הרצון של המשתתפים ביריד, העולים באופן קבוע על 90 אחוז. עפ"י מיטב המסורת יריד ITB ברלין מעודד תיירות במדינות מתפתחות, ונותנת החסות המרכזית ביריד הקרוב תהיה מונגוליה, שהציגה את אטרקציות התיירות המרכזיות שלה באירוע מיוחד, שהתקיים לקראת היריד. בשלושת הימים הראשונים היריד פתוח בלעדית לאנשי המקצוע - מומחים, סיטונאים, סוכנים, עיתונאים - ובסוף השבוע הוא ייפתח גם לקהל הרחב, וצפויים לבקר בו יותר מ-50 אלף מבקרים פרטיים.

 שני מוקדי עניין מרכזיים יזכו לכותרות ביריד הקרוב: הטכנולוגיה בשירות התיירות והתיירות לשירות הקהילה הגאה. גידול משמעותי צפוי במספר ביתני התצוגה של חברות ומיזמי הטכנולוגיה. הטכנולוגיה תופסת מקום מרכזי בשוק התיירות הגלובלי, והחידושים האחרונים באים לידי ביטוי בעיקר במדיה החברתית ובשירותי התיירות במכשירים הניידים.

יותר מ-170 ספקים, וביניהם 30 חדשים, יציגו את חידושיהם הטכנולוגיים ביריד הקרוב. התיירות של הקהילה הגאה תהיה אחד הלהיטים של ITB ברלין 2015. עשרות רבות של מציגים מכל רחבי העולם יבליטו את תוכניותיהם הייחודיות לחברי הקהילה הגאה. כמו כן בארוחת בראנץ' ייחודית בהשתתפות מציגים, נציגי הקהילה ועיתונאים, יוצגו חידושים תיירותיים לטובת חברי הקהילה, ובמסגרת כנס המומחים יתקיים פאנל מיוחד, שיוקדש לנושא.

במקביל ובהשלמה ליריד, כמדי שנה, יתקיים החל מהיום ועד ה7 למרץ, כנס מומחי התיירות הבינלאומיים, מכל מגזרי התעשייה, ובו יתקיימו הרצאות, פאנלים ודיונים ייחודיים במגוון נושאים. בנוסף למוניטין של היריד, כנס המומחים נחשב לגדול ולחשוב בכנסי התיירות הבינלאומיים.

גם מישראל, תנועה ערה של משתתפים ומציגים, מאות משתתפים הגיעו כבר אתמול והבוקר לברלין הקרה, בטיסות אל על (up), לופטהנזה ואייר ברלין .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: