אא

קרני: "אחרי כניסת סלוק לתפקיד המנכ"ל בכוונתי לעזוב את תפקיד היו'ר"

יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, בראיון מיוחד לפספורטניוז: "אם פתאל לא היה מסיים תפקידו, הייתי עוזב את התפקיד, גם כך החברות הגדולות כבר מעורבות בהתאחדות"

|| ||

כבר זמן רב שקובי קרני, יו״ר התאחדות סוכני הנסיעות,  אומר שאינו מעוניין להמשיך בתפקיד היו"ר, אך לאחר כל פעם שכזאת, מוציאים לו בהתאחדות  ״צו 8״ וקרני נשאר בתפקיד. כעת נראה, שקרני נחוש לעזוב את התפקיד בו הוא משמש בשנים האחרונות עם כל המשברים הגדולים שפוקדים את הענף.
בראיון מיוחד לפספורטניוז, קרני מצהיר: "אני לא מעוניין להמשיך בתפקיד היו"ר, בכוונתי לפרוש מן התפקיד כאשר איל סלוק יכנס לתפקיד המנכ"ל".
קרני מספר כי היה לו כוונות לעזוב את התפקיד לא מכבר, אך בשל העזיבה של פתאל, נדחתה האסיפה השנתית של ההתאחדות וכל מה שמסביב לארוע, וכתוצאה מכך גם נדחו הבחירות לתפקיד יו"ר ההתאחדות, וקרני סיים קדנציה נוספת.

קרני אומר על כך: "יוסי 'דפק' את התוכניות שלי. אם הוא לא היה עוזב, כבר הייתי עוזב את התפקיד". כעת, לדבריו הוא ממתין שסלוק ייכנס לתפקיד במהלך חודש מרץ 2015, ולאחר התאקלמותו של האחרון, קרני צפוי להודיע על עזיבתו.

להתאחדות יש לא מעט דברים שהיא מעורבת בהם בימים אלו, כמו גם נושאים מהותיים בקרני מעורב בהם , ״אין  רגע אחד של שקט״ שיכול להיות מועד מתאים כביכול לעזיבה של קרני אומר בכיר בהתאחדות , למרות זאת עושה הרושם שהפעם קרני נחוש לפנות את התפקיד אותו מילא בהצלחה בשנים האחרונות.

קרני מציין שכיום יש שינוי גישה בהתאחדות, אם בעבר החברות הגדולות לא היו מעורבות במאבקים החשובים בענף ובהתאחדות, כיום לדבריו המצב שונה : "החברות הגדולות כבר מעורבות בהתאחדות דבר שלא היה בעבר".

סלוק עצמו במהלך החודש האחרון כבר קיים לא מעט שיחות עם בכירים בענף, ועשה הכנה לקראת כניסתו לתפקיד המנכ״ל. לסלוק יש גם לא מעט תכניות ורעיונות מקוריים איך להוביל את ההתאחדות בעידן החדש שאחרי פתאל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: