אא

מתיחת פנים: היכרות עם מותג היוקרה החדש של רשת מלונות אורכידאה

שנת 2015 עתידה להוות נקודת מפנה משמעותית בעתיד רשת המלונות בבעלות האחים נקש, בדמות שלושה מלונות יוקרה חדשים בירושלים, כנרת ויפו. מנכ"ל מותג היוקרה החדש, עמית בהט: "הוכחה להשקעת הרשת בחדשנות במלונות יוקרה מיוחדים ברמה גבוהה"

|| ||

רשת מלונות אורכידאה - הדור הבא. רשת המלונות הוותיקה בבעלות האחים נקש נמצאת בימים אלו בעיצומו של תהליך התרחבות מקיף ששיאו בהשקת מותג יוקרה חדש - Royal Orchid הכולל השקת שלושה מלונות חדשים במהלך 2015-2016.

גולת הכותרת מבחינת המלונות החדשים של הרשת טמונה במלון הרברט סמואל בירושלים, אשר עתיד לשמש כפנינה מלונאית יוצאת דופן בעיר הבירה. המלון הממוקם בכיכר ציון, כולל 140 חדרים ועתיד להיפתח בחודשים הקרובים. תוכלו למצוא בו בנוסף מתחם ספא גדול, בריכה מקורה ועל גג המלון מסעדה יוקרתית (כשרה גלאט) תחת ניצוחו הקולינרי של השף יונתן רושפלד.

בחוף כורסי שעל שפת הכנרת ייפתח בחודשים הקרובים מלון חדש שיקרא "The Setai Sea Of Galilee" מתחם המלון יכלול מבנים אקסקלוסיביים עם בריכות פרטיות, "הוט טאבס", בריכה מרכזית וספא גדול בן 2 קומות ו-120 חדרים.

המלון השלישי שתפתח הרשת, על פי ההערכות, בחודשי הקיץ הוא מלון "The Setai Tel Aviv ", בכיכר השעון ביפו. המלון ימנה 120 חדרי בוטיק מהודרים ויכלול בין היתר מתחם ספא רחב היקף ומתקנים נוספים, ממש על שפת הים של העיר יפו ובסמוך לנמל המפורסם. יש לציין כי גם מלון "בית בגליל" השייך לרשת ימנה על מותג היוקרה.

ברשת מדגישים כי הם משקיעים במגוון של שירותים ומוצרים ייחודיים עבור קהל האורחים, הכוללים בין היתר: שירות אינטרנט אלחוטי (WI-FI) בכל המלונות, אופניים להשכרה, קו טלפון חופשי ופתוח לחו"ל. "התפיסה העומדת מאחורי השירות נועדה להעניק לאורחים הרגשה טובה של פינוק, שירותיות ומוצרים מאוד מיוחדים", כך נמסר מטעם הרשת.

מנכ"ל רשת מלונות היוקרה של אורכידאה ואיש המלונאות המוערך, עמית בהט, סיפר ל-"פספורטניוז" כי: "רשת אורכידאה משקיעה בשנים האחרונות משאבים רבים בחידוש ושיפוץ המלונות הקיימים. השנה מלון אורכידאה אילת שופץ בהיבט החדרים והשטחים הציבוריים, מצפה ירושלים הושק מחדש לא מזמן ונפתח בו בחודשים האחרונים מתחם ספא חדש יחד עם חדרים משופצים. מלון אוקיינוס הרצליה עובר בימים אלה שיפוץ בסוויטות ומלון אורכידאה פארק פלאזה ת"א נמצא בעיצומו של מסכת שיפוצים נרחבת של 70 חדרים - בקיצור אנחנו לא עוצרים לרגע", מסכם בהט.

לידי "פספורטניוז" הגיעו תמונות ראשונות של הדמיית המלון החדש בהרברט סמואל. הינכם מזומנים לצפות ולהתרשם.


הדמיית סוויטה. מלון כיכר ציון ירושלים. צילום: דניאל חסון


מתחם הלובי והמסעדה מלון הרברט סמואל ירושלים. צילום: דניאל חסון 


הדמיית בריכת מלון הרברט סמואל. צילום: דניאל חסון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: