אא

נערכים למרתון תל-אביב 2015

המרתון, שייערך ביום ו' (27.02) בתל אביב, יוזנק משדרות רוקח בעיר, וצפויים להשתתף בו עשרות אלפי רצים

| |

מרתון תל אביב, על מקציו השונים, יוזנק בשעות הבוקר ביום שישי (27 בפברואר) משדרות רוקח בת"א. אזור זה יהווה גם את נקודת הסיום של המרתון, בו צפויים להתחרות עשרות אלפי אנשים. המקצים השונים, בהם מרתון שלם (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.2 ק"מ), מקצה ריצה ל-10 ק"מ, מקצה ריצה ל- 5 ק"מ, מקצה ריצת זוגות ל- 5 ק"מ, אופני יד ואפילו מקצה ילדים, יאובטחו רפואית על ידי כוחות מד"א שיעניקו טיפול לפגיעות שונות העלולות להתרחש, דוגמת פציעות, התייבשויות, מכת חום, אירועי לב, ירידה ברמת הסוכר, ועוד.

בשטח האירוע לכל אורך המסלולים, ייפרשו כוחות מד"א באמצעות עשרות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי מד"א ועוד שינועו על המסלולים עצמם לצד הרצים.

כוחות מד"א נערכים למרתון - תל אביב. צילום: דוברות מד"א

עבור משתתפי המרתון, מצרף מד"א את המלצותיו לריצה נכונה ובריאה: - הקפידו לצרוך ארוחת בוקר ביום המרתון, בבוקר המרתון מומלץ להימנע מאכילת פירות ומוצרי חלב, שכן מזונות אלה מתעכלים בקושי רב ועלולים לגרום לאי נוחות במערכת העיכול ולכאבי בטן, במהלך המרתון, יש להקפיד לאכול ולשתות לפי תזמון מדויק ולא על פי החשק, ובמטרה לספק אנרגיה זמינה לשרירים לאורך כל התחרות ולמנוע התייבשות. למהלך המרתון, יתאימו ג'לים, משקאות איזוטוניים וחטיפי אנרגיה שיספקו לגוף פחמימות ויחזירו מלחים ונוזלים האובדים במהלך הריצה. 

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "כבכל שנה במהלך המרתון, אנו מקפידים על היערכות מלאה על מנת להעניק סיוע רפואי מקצועי למי שיזדקק לו במהירות הרבה ביותר האפשרית. כוחות מד"א הוכיחו כי הערכות נכונה הכוללת צוותי רפואה רבים וכלי רכב ייעודיים לתנאי השטח מבטיחה טיפול יעיל ומהיר בנפגעים וגם השנה הכוחות ערוכים בכוננות מלאה ובכוחות מתוגברים על מנת לסייע למשתתפי מקצי המרתון השונים. בכדי להימנע מפגיעות שונות אני פונה למשתתפי המרתון להקפיד על הנחיות הרפואיות והבטיחותיות ומאחל למשתתפים הנאה מלאה ובטוחה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: